Bijna.....

30 januari 2016 - Zaanstad, Nederland

Lang geleden al geboekt, enorm naar uitgekeken en steeds duurde het zo lang. En dan opeens...... is het zover !  De laatste was is gedaan, de laatste spulletjes gekocht, gedag gezegd tegen familie en mensen die we lang gaan missen (en zij ons gelukkig ook..). Morgenochtend haalt Krista ons al vroeg op en zet ons af op Schiphol. Tja, drie uur van tevoren aanwezig zijn, het blijft iets aparts. We vliegen einde ochtend richting Singapore maar de lange vlucht opgeteld met het tijdsverschil zal er voor zorgen dat we pas maandagochtend arriveren. Het is spannend hoor ..... wat staat ons allemaal te wachten? Uitdaging 1 is in ieder geval gelukt, de koffer is gepakt. Grappig dat je altijd teveel neerlegt en dat het echt nooit in die koffer past. Na wat passen en meten (en zelfs zonder er op te gaan zitten!) is hij dan toch dichtgegaan. Wij zijn er klaar voor !  Onze missie: genieten !

1. Tina:
    30 januari 2016
    Ladies, wij wensen jullie een leuke, avontuurlijke, ervaringrijke en ontspannende vakantie toe. Geniet van elke moment ! Wij volgen hier alvast jullie doen en laten... En hopelijk ontmoeten jullie even toffe reisgezellen als in Canada (grapje) :-) Go for it & enjoy ! groetjes, Tina en Jeroen
  2. Sara:
    Dag dames,

Whoop, whoop, morgen is dan de grote dag! ✈️ Wat een geweldige reis hebben jullie in het vooruitzicht! Jaloers? Echt wel!
    Wens jullie veel belevenissen, plezier en ontspanning toe! Hoop voor ons dat de tijd vliegt....
    ENJOY!!!
  3. Mariska Hooijer:
    30 januari 2016
    Super veel plezier en vooral genieten. Ik blijf jullie verhalen volgen. Goede vlucht !
  4. Marjo:
    30 januari 2016
    Goede reis en heel veel plezier. Ben benieuwd naar jullie reisverhalen!
  5. Hendrina Sophia Van Veen-Kaaij:
    30 januari 2016
    Goede reis en heel veel genieten.
  6. C&C:
    30 januari 2016
    Heerlijk!!! Overal een checkje achter. Nu nog een nachtje ontspannen slapen en dan gaat beginnen!!!!

Geniet heerlijk en ik lees graag mee!!

Liefs Cecile
  7. Corine Troost:
    31 januari 2016
    Eindelijk gaan jullie! Hoe gaaf!!! Heeeeeel erg veel plezier! Geniet met volle teugen en laat ons hier in dit koude kikkerlandje via jullie verhalen maar heerlijk meegenieten (en een tikkeltje jaloers zijn).
    Grtz Corine
  8. Karin:
    31 januari 2016
    De grote dag is daar. Als het goed is, staan jullie nu op op Schiphol en punt van vertrek. Ik ga de komende tijden wakker worden met jullie verslagen: helemaal leuk. Waanzinnig veel plezier! Liefs, Karin
  9. Ronald:
    31 januari 2016
    Hoi meiden, het heeft even geduurd maar nu is het dan toch begonnen, de reis naar de andere kant van deze wereldbol. Geniet er lekker van en ga niet te lang naar de Haka kijken he. Groetjes Ronald.
  10. Carla:
    31 januari 2016
    Hoi Shirley en vriendin, nu zitten jullie (eindelijk) in dat vliegtuig, onderweg naar exotischer oorden dan ons kikkerlandje. Have fun!!!!!
  11. Sophia Giskes:
    31 januari 2016
    Doe voorzichtig en veel plezier voor beide