Dag 10 - Melbourne - 16 april

16 april 2018 - Melbourne, Australië

Van 10-14 uur op de fiets gezeten, een grandioze tocht door Melbourne gemaakt. Helm verplicht (anders boete van 200 dollar).Melbourne staat bekend om 4 seizoenen in 1 uur qua weer, gelukkig hadden we zon met af en toe een buitje. De quote van de gids was; if you don't like the weather,  wait a minute.  Bij Freddy's bike tour op onze prima rijdende rode fietsen gestapt. Onderweg veel stops voor toelichting en foto's. De man kon goed vertellen. We kwamen onderweg nog een keer langs de grafitti straat. Leuk was dat er nu ook eentje bezig was. Onderweg ook veel Japanners en Chinezen. Na de toer zijn wij naar het ACMI (een museum) gegaan, daar was toevallig een expositie over het ontstaan en de geschiedenis van Alice in Wonderland. Was erg leuk. Vervolgens St.  Paul's Cathedral bezocht, wat gegeten en retour naar het hotel. We zijn best wel moe en kruipen er vroeg in. Het was weer een prachtige dag. Morgen hebben we een lange bustocht voor de boeg.

Freddy en wij Fiets lidwina Fiets Shirley

Panorama Melbourne  Melbourne city Stadions melbourne muziek en tennis cricket zwem  Grafitti 1  Grafitti 2  Grafitti fietsen  Wij  Chinese dames  Expositie  Alice 1  Alice 2  St Pauls cathedral

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Astrid:
    16 april 2018
    Leuke foto's en veel succes met de lange bustocht
  2. Karin:
    16 april 2018
    Mooie dag weer. Slaap lekker voor straks.
  3. Sara:
    16 april 2018
    Ha dames, fietsen door een land/stad/dorp is toch altijd 1 van de meest fantastische manieren om het echt te leren kennen. ❤️En die helmpjes staan jullie enig ☺️.
  4. C&C:
    16 april 2018
    Had je nu ook maar een selfiestick 😁 Ziet er super uit
  5. Anja:
    16 april 2018
    lekker sportief dagje,leuk hoor.Kan me best voorstellen dat het ook vermoeiend is. goeie busreis morgen 👍
  6. Ron:
    16 april 2018
    Zo flink sportief geweest, snap dat je dan wel naar je bed verlangt ,nou morgen weer vit opstaan op naar het volgende avontuur.
  7. Joke:
    16 april 2018
    Jullie genieten en ik geniet vanaf Nederland mee
  8. Mariska Hooijer:
    17 april 2018
    Echte hollanders -> op de fiets en zo hoort het ook !
    Goed bezig dames, heel erg leuk om het op deze wijze een beetje mee te kunnen maken.
    Fijne busreis morgen.
  9. Scott:
    20 april 2018
    Ziet er leuk uit. Per fiets is altijd een van de leukste manieren op plekken te ontdekken!