Dag 14 - Adelaide - 20 april

20 april 2018 - Adelaide, Australië

Vandaag een vrije dag in Adelaide. Wij kiezen er voor om de ochtend te spenderen in het Gorge wildlife park. Dit park ligt buiten het centrum, We gaan met zijn zessen heen met de taxi. We kopen een pakje voer voor de kangaroos en lopen heerlijk rond. Ze hebben hier ook witte kangaroos, extra bijzonder dus.

Kangaroo 3 (1)  Kangaroo selfie 2  Kangaroo 4    Selfie kangaroo grijs  Selfie kangaroo wit

Zij hebben diverse dieren in het park.

Pauw wit Pauw blauw 1 Otters

Maar het mooiste was dat we met een koala op de foto konden! 🐨

Koala lidwina Koala Shirley

En maar knabbelen aan de eucalyptus bladeren!

Na deze top ervaring wilden we terug naar Adelaide maar dat was nog een opgave. De lokale bus ging namelijk maar een paar keer op een dag en we moesten 1,5 uur wachten. We hebben toen een lunch in een plaatselijk café besteld. Zo een plek waar iedereen elkaar kent en daar ook alles zal organiseren. Hele lieve mensen. Daarna met de bus, keer overstappen op andere bus en zo kwamen we weer in het centrum. Vervolgens naar de botanische tuin gegaan, door de winkelstraat gelopen en wat gegeten.

Botanic 3 Botanic 4  Botanic 5

De komende week gaan we de outback in, dat betekent vele lange reis dagen.  Dit was weer een hele mooie dag!

1. Lidwina:
    20 april 2018
    Zeker een prachtige ervaring erbij 💖
  2. Linda Heijnen:
    20 april 2018
    Wat een gave reis maken jullie weer!
    En dan ook nog koala-knufelen...; ben heus niet jaloers hoor, haha
    te gek!
  3. Hennie:
    Leuke dag! Jullie zullen wel even uit de lucht zijn in de outback. No Wifi 😉
  4. Wilma:
    Schattig die koalabeertjes.
    De oudback: naar cooperscrossing misschien?😉
  5. Anja:
    21 april 2018
    wat een prachtreis, blijf heerlijk met jullie meegenieten hoor! 😍
  6. Mariska Hooijer:
    23 april 2018
    wat lief die Koala beertjes. Op naar de outback !