Dag 26 - Great Barrier Reef - 2 mei

2 mei 2018 - Cairns, Australië

Goede nacht gehad en we gaan lopend naar de haven. Ontbijt en op naar de boot. Het komt met bakken uit de lucht maar dat stopt zodra we op de boot zitten. We varen hobbelig de zee op (Veel mensen zeeziek) en leggen na anderhalf uur aan.

Snorkel time! Prachtig blauw helder water, visjes bij de boot en het koraalrif en een mooi uitzicht.

Reef 1  Reef 2  Reef 3  Reef 4  Schildpad  DSC01001

Einde middag gaan we retour haven en hotel. Daar even opfrissen en we gaan straks met de groep uit eten aan de haven. Ons afscheidsmaal. Daarna de koffer pakken en morgenvroeg gaan we al weer retour. Niet te geloven dat we al vier weken in Australië zijn geweest!

1. Nicolette:
    3 mei 2018
    Wat prachtig he dat blauwe water.Jullie hebben hele mooie reis gemaakt. Ik zou zeggen een hele goede vlucht doe voorzichtig en tot gauw
  2. Joan:
    3 mei 2018
    Fijn dat je weer opgeknapt bent, Shirley, want dit is toch ook weer een hoogtepunt in jullie reis, eigenlijk is jullie reis een groot hoogtepunt. Wat een ervaring! En nu alweer bijna 4 weken verder en opmaken voor de thuisreis.... Have a save trip home, girls!
  3. Marjo:
    3 mei 2018
    Time flies when you're having fun!
    Goede terugreis meiden en bedankt voor de mooie verhalen en foto's.
  4. Anita:
    3 mei 2018
    Ik sluit me bij de vrienden aan: fantastische reis met jullie mee mogen maken!

Hele goeie terugreis!!!
  5. Mariska Hooijer:
    6 mei 2018
    super gaaf dat snorkelen en wat een helder blauw water zeg.