Dag 9 - Melbourne - 15 april

15 april 2018 - Melbourne, Australië

Vanmorgen van Hobart, Tasmanie naar Melbourne, Australië gevlogen. 75 minuten duurde de overtocht. In het vliegtuig zaten heel veel jongens van een Australisch football team. Bij de bagageband waren enkelen zelfs handtekeningen aan het uitdelen. Bekend dus, maar wij hadden geen idee wie ze waren.

Snoepjez

We zijn na aankomst in het hotel met de groep gaan wandelen, eerst naar de Queen Victoria market en daar wat gegeten. Daarna door allerlei straatjes gewandeld om zo kennis te maken met de stad. Door de winkelstraten, door de arcades en een drankje gedaan bij Degraves street.

Arcade   Drankje

Melbourne is een gezellige drukke en multiculturele stad. Ze hebben in de binnenstad gratis trams rijden. We zijn naar Union Lane grafitti gaan kijken en kwamen onderweg nog wat kunst in de vorm van beschilderde koeien tegen. De straat met grafitti is erg kleurrijk en leuk.

Koe politie  Koe spiderman

Street art panorama

Street art 1 Street Art 2  Street art 3  Street art 4  Street art 5  Street art 6

Street art 7

We hebben 's avonds lekker Chinees gegeten. Morgen gaan we door Melbourne fietsen.

1. Jeannette:
    15 april 2018
    hopla van het ene uiterste in t andere, ben weer benieuwt!
  2. Anja:
    15 april 2018
    weer een prachtige en kleurrijke dag erbij,fijn dat jullie zo genieten! 👍😍
  3. Marga Moester:
    15 april 2018
    Wat een mooie trip maken jullie. Ik geniet van jullie verslagen!
  4. Mariska Hooijer:
    17 april 2018
    ja ja en dan zeggen dat je de boys van het football team niet kent :)
    erg gezellig al die kleurtjes in Melbourne