Dag 18 - Uluru naar Kings Canyon - 24 april

24 april 2018 - Kings Canyon, Australië

Heel vroeg op om naar de zonsopgang te gaan kijken rondom Uluru. Het was prachtig!

Zonsopgang uluru 1  Zonsopkomst uluru 2     Zonsopgang uluru panorama  Zonsopkomst 6   Zons opkomst 7

Daarna op weg naar Kata Tjuta. We gaan een stuk de bergen opwandelen en kijken naar de prachtige rotsen en wandschilderingen.

Kata tjuta panorama  Kata tjuta bord

Pas  Kata tjuta 1  Kata tjuta 3    Kata tjuta 4  Kata tjuta wandeling tot eind!

Nog steeds zijn er veel vliegen. Iedereen is met zijn handen aan het waperen en wij zijn erg blij met de netjes om ons hoofd. We redden het allebei tot boven. Even uitpuffen, genieten van het uitzicht, etc en dan weer naar beneden. We vinden het wolkendek iedere keer weer zo mooi!

Vliegen  KT Wandschildering  Kt vogel

Daarna stappen We weer in de bus. Vandaag slechts 265 kilometer.. 😉 We reizen naar Kings Creek. We slapen nu in een iets grotere "tent" in Kings Canyon. Hier ook twee bedden en gedeelde toiletten en douches. Onze reisleidster maakt, met wat extra handjes, allerlei ingrediënten klaar voor een wrap.  Houtvuurtje er bij, heerlijk gegeten.

Bbq vuur Tent 2

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Peggy:
    26 april 2018
    Wat een prachtige reis maken jullie! Ik geniet van de verhalen. Heel veel plezier nog!
  2. Anita:
    Mooie foto’s Lidwina!
    Hebben jullie de kilometerstand bijgehouden?
  3. Marlijn:
    26 april 2018
    Wow wat een mooie natuur!! Genieten!
  4. Karin:
    26 april 2018
    Stelletje bikkels! Het is echt een prachtig land.
  5. Astrid:
    Mooi hoor
  6. Anja:
    26 april 2018
    geweldig die rode rotsen en aarde,doet jullie vast erg goed😍👍
  7. Sara:
    Wat mooi!!! 😍😍
  8. C&C:
    26 april 2018
    Wat is het toch een prachtige reis!!!
  9. Hendrina Sophia Van Veen-Kaaij:
    26 april 2018
    Zijn hopelijk geen teken op de rug van die meneer.
    Wat een schitterende natuur.
  10. Wilma:
    27 april 2018
    Mooie foto's meiden.
  11. Mariska Hooijer:
    28 april 2018
    Prachtige trip. Die netjes zijn inderdaad heel handig, slimme meiden hoor jullie twee.