Dag 18 - Uluru naar Kings Canyon - 24 april

24 april 2018 - Kings Canyon, Australië

Heel vroeg op om naar de zonsopgang te gaan kijken rondom Uluru. Het was prachtig!

Zonsopgang uluru 1  Zonsopkomst uluru 2     Zonsopgang uluru panorama  Zonsopkomst 6   Zons opkomst 7

Daarna op weg naar Kata Tjuta. We gaan een stuk de bergen opwandelen en kijken naar de prachtige rotsen en wandschilderingen.

Kata tjuta panorama  Kata tjuta bord

Pas  Kata tjuta 1  Kata tjuta 3    Kata tjuta 4  Kata tjuta wandeling tot eind!

Nog steeds zijn er veel vliegen. Iedereen is met zijn handen aan het waperen en wij zijn erg blij met de netjes om ons hoofd. We redden het allebei tot boven. Even uitpuffen, genieten van het uitzicht, etc en dan weer naar beneden. We vinden het wolkendek iedere keer weer zo mooi!

Vliegen  KT Wandschildering  Kt vogel

Daarna stappen We weer in de bus. Vandaag slechts 265 kilometer.. 😉 We reizen naar Kings Creek. We slapen nu in een iets grotere "tent" in Kings Canyon. Hier ook twee bedden en gedeelde toiletten en douches. Onze reisleidster maakt, met wat extra handjes, allerlei ingrediënten klaar voor een wrap.  Houtvuurtje er bij, heerlijk gegeten.