Reacties

Reacties 51 - 100 van 872

Naam Reactie Datum
Betty Ja, natuurlijk de juiste tijd met de kersenbloesem.… 2 apr. '26
Irma en Willem Gefeliciteeeeerd nog Shirley, wat een feestje om daar… 2 apr. '26
Betty Leuk!! 2 apr. '26
Anita van der Veen Nog van harte gefeliciteerd Shirley. Wat een prachtige… 2 apr. '26
Anja Gefeliciteerd Shirley, wat een bijzondere verjaardag… 2 apr. '26
Joan Kon jullie trein niet bijbenen 😉 vandaar alsnog… 2 apr. '26
Corry Bindels Wat een bijzondere dag. Mooie foto’s 👍 1 apr. '26
Ronald Deijle Hoi Shirley, gefeliciteerd met je 62e verjaardag op… 31 mrt. '26
Joke Wat weer een mooie dag. Weer mooie foto s en jullie… 31 mrt. '26
Joan Prachtige beelden, grappig al die boeddhabeeldjes… 31 mrt. '26
Sophia Giskes Wow wat mooi geniet ervan 31 mrt. '26
Marion Jeetje, wat een indrukken, geniet er maar van. 31 mrt. '26
Betty Prachtige foto's weer; moest ook lachen om die… 31 mrt. '26
Betty Indrukwekkend zeker? mooie reis verder! 30 mrt. '26
Marina Nannings Heerlijk die structuur. En dan die bedjes met de bloemen… 30 mrt. '26
Shirley jahn Alles is hier op tijd en met structuur. Ik hou ervan.… 29 mrt. '26
Joan Weer een hele andere sfeer, zeg. Zijn ze echt zo stipt… 29 mrt. '26
Shirley jahn Jazeker, duurt wel ietsje langer bij ons.... 28 mrt. '26
Shirley jahn Voor geen meter, dus op de sokken verder gegaan. En… 28 mrt. '26
Joke Mooie dag weer geweest. Prachtige foto.s en fijn dat… 28 mrt. '26
Joan Wat een andere wereld, fascinerend… loopt dat nu… 28 mrt. '26
Hennie Mooie belevenissen van ontbijt tot diner en alles… 28 mrt. '26
Irma en Willem Bijzondere belevenissen allemaal. Gaaf hoor! 28 mrt. '26
Annette Wolthers Prachtige foto’s! En mooie ervaring in de onsen… 27 mrt. '26
Betty Wat een mooie ervaringen weer! En ook die aap in t… 27 mrt. '26
Cecile Wat een prachtige foto’s! Ziet er geweldig uit 27 mrt. '26
Ina Ook met stokjes eten? 27 mrt. '26
Ina Jammer van het weer, maar prachtige bloesem. 27 mrt. '26
Corry Bindels Wat goed dat er toch een aap aan het badderen was… 27 mrt. '26
Anja Wat een bijzondere dag! Mooie foto's weer en… 27 mrt. '26
Joke Wat leuk zeg met de aap in het warme bad en jullie… 27 mrt. '26
Mariska Tokyo grote drukke stad, wat een mensen massa. De… 27 mrt. '26
Marina Nannings Wat een prachtige dag. De bloesem en de samurai, wat… 27 mrt. '26
Babs VET COOL 😎 26 mrt. '26
Joan Prachtige foto’s van de dames in kimono, Shirley… 26 mrt. '26
Corry Bindels Nou nou… lekker aan de wandel zeg! Je ziet wel enorm… 26 mrt. '26
Annette Wolthers Morgen wat meer de rust in 👍🏻. Wat een avonturen… 26 mrt. '26
Betty Wat leuk weer! En wat maak je een hoop mee! Veel plezier… 26 mrt. '26
Mariska In Japan naar Disney, geweldig (jammer van de regen,… 26 mrt. '26
Shirley jahn Kleine dumpling, waren 3 verschillende smaken erin. 26 mrt. '26
Joan Hilarisch jullie knuffel met Mini… Het zit echt… 25 mrt. '26
Betty Wat leuk weer en voor jou als Disney liefhebber de… 25 mrt. '26
Shirley jahn We waren er om 0815 uur, park ging tegen 0900 uur… 25 mrt. '26
Wilma Moelchand Hebben jullie lang moeten wachten voordat jullie naar… 25 mrt. '26
Mariska Zoveel tegenstellingen in Japan. Mooi om mee te kunnen… 25 mrt. '26
Joan Echt een hele andere wereld! Wat jullie allemaal al… 24 mrt. '26
Joke Wat een mooie en bijzondere omgevingen hebben jullie… 24 mrt. '26
Wilma Moelchand Beland je zomaar in een anime.😉 24 mrt. '26
Marga Moester Leuk om zo weer met jullie mee te reizen. Wat een… 24 mrt. '26
Betty Mooi! leuke foto's! 24 mrt. '26

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende »  ...