Reacties
Reacties 51 - 100 van 872
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Betty | Ja, natuurlijk de juiste tijd met de kersenbloesem.… | 2 apr. '26 |
| Irma en Willem | Gefeliciteeeeerd nog Shirley, wat een feestje om daar… | 2 apr. '26 |
| Betty | Leuk!! | 2 apr. '26 |
| Anita van der Veen | Nog van harte gefeliciteerd Shirley. Wat een prachtige… | 2 apr. '26 |
| Anja | Gefeliciteerd Shirley, wat een bijzondere verjaardag… | 2 apr. '26 |
| Joan | Kon jullie trein niet bijbenen 😉 vandaar alsnog… | 2 apr. '26 |
| Corry Bindels | Wat een bijzondere dag. Mooie foto’s 👍 | 1 apr. '26 |
| Ronald Deijle | Hoi Shirley, gefeliciteerd met je 62e verjaardag op… | 31 mrt. '26 |
| Joke | Wat weer een mooie dag. Weer mooie foto s en jullie… | 31 mrt. '26 |
| Joan | Prachtige beelden, grappig al die boeddhabeeldjes… | 31 mrt. '26 |
| Sophia Giskes | Wow wat mooi geniet ervan | 31 mrt. '26 |
| Marion | Jeetje, wat een indrukken, geniet er maar van. | 31 mrt. '26 |
| Betty | Prachtige foto's weer; moest ook lachen om die… | 31 mrt. '26 |
| Betty | Indrukwekkend zeker? mooie reis verder! | 30 mrt. '26 |
| Marina Nannings | Heerlijk die structuur. En dan die bedjes met de bloemen… | 30 mrt. '26 |
| Shirley jahn | Alles is hier op tijd en met structuur. Ik hou ervan.… | 29 mrt. '26 |
| Joan | Weer een hele andere sfeer, zeg. Zijn ze echt zo stipt… | 29 mrt. '26 |
| Shirley jahn | Jazeker, duurt wel ietsje langer bij ons.... | 28 mrt. '26 |
| Shirley jahn | Voor geen meter, dus op de sokken verder gegaan. En… | 28 mrt. '26 |
| Joke | Mooie dag weer geweest. Prachtige foto.s en fijn dat… | 28 mrt. '26 |
| Joan | Wat een andere wereld, fascinerend… loopt dat nu… | 28 mrt. '26 |
| Hennie | Mooie belevenissen van ontbijt tot diner en alles… | 28 mrt. '26 |
| Irma en Willem | Bijzondere belevenissen allemaal. Gaaf hoor! | 28 mrt. '26 |
| Annette Wolthers | Prachtige foto’s! En mooie ervaring in de onsen… | 27 mrt. '26 |
| Betty | Wat een mooie ervaringen weer! En ook die aap in t… | 27 mrt. '26 |
| Cecile | Wat een prachtige foto’s! Ziet er geweldig uit | 27 mrt. '26 |
| Ina | Ook met stokjes eten? | 27 mrt. '26 |
| Ina | Jammer van het weer, maar prachtige bloesem. | 27 mrt. '26 |
| Corry Bindels | Wat goed dat er toch een aap aan het badderen was… | 27 mrt. '26 |
| Anja | Wat een bijzondere dag! Mooie foto's weer en… | 27 mrt. '26 |
| Joke | Wat leuk zeg met de aap in het warme bad en jullie… | 27 mrt. '26 |
| Mariska | Tokyo grote drukke stad, wat een mensen massa. De… | 27 mrt. '26 |
| Marina Nannings | Wat een prachtige dag. De bloesem en de samurai, wat… | 27 mrt. '26 |
| Babs | VET COOL 😎 | 26 mrt. '26 |
| Joan | Prachtige foto’s van de dames in kimono, Shirley… | 26 mrt. '26 |
| Corry Bindels | Nou nou… lekker aan de wandel zeg! Je ziet wel enorm… | 26 mrt. '26 |
| Annette Wolthers | Morgen wat meer de rust in 👍🏻. Wat een avonturen… | 26 mrt. '26 |
| Betty | Wat leuk weer! En wat maak je een hoop mee! Veel plezier… | 26 mrt. '26 |
| Mariska | In Japan naar Disney, geweldig (jammer van de regen,… | 26 mrt. '26 |
| Shirley jahn | Kleine dumpling, waren 3 verschillende smaken erin. | 26 mrt. '26 |
| Joan | Hilarisch jullie knuffel met Mini… Het zit echt… | 25 mrt. '26 |
| Betty | Wat leuk weer en voor jou als Disney liefhebber de… | 25 mrt. '26 |
| Shirley jahn | We waren er om 0815 uur, park ging tegen 0900 uur… | 25 mrt. '26 |
| Wilma Moelchand | Hebben jullie lang moeten wachten voordat jullie naar… | 25 mrt. '26 |
| Mariska | Zoveel tegenstellingen in Japan. Mooi om mee te kunnen… | 25 mrt. '26 |
| Joan | Echt een hele andere wereld! Wat jullie allemaal al… | 24 mrt. '26 |
| Joke | Wat een mooie en bijzondere omgevingen hebben jullie… | 24 mrt. '26 |
| Wilma Moelchand | Beland je zomaar in een anime.😉 | 24 mrt. '26 |
| Marga Moester | Leuk om zo weer met jullie mee te reizen. Wat een… | 24 mrt. '26 |
| Betty | Mooi! leuke foto's! | 24 mrt. '26 |

- Mariska: Prachtige reis met mooi indrukken.…
- Mariska: Zoveel verschillen te vinden…
- Mariska: Super mooie foto's.…
- Mariska: Geweldig die sumo foto's.…
- Carla: Bedankt voor het meebeleven.
Alle reacties »