Dag 12 - Tower Hill Reserve & Grampians National Park - 18 april

18 april 2018 - Grampians National Park, Australië

Geen wifi gisteren dus een dag vertraging in de verslaglegging. 😁

Vandaag beginnen we in het Tower Hill Reserve. We doen de lava tongue boardwalk. Het is een opgedroogde vulkaan krater, nu een nationaal park. We hebben geluk en zien veel koala's hoog in de bomen. Wat een prachtige beesten. Heerlijk toch als je 20 uur op een dag mag slapen?

Koala silhouet  Koala 2  Koala 1  Koala 4    Koala 5

Vervolgens bezoeken we Grampians National Park waar we wandelen en mooie vergezichten zien.

Grampians river view  Vogel (1)

Toen door naar ons overnachting adres de Mountain view Inn.  Een motel, het is daar ook heel wat graadjes minder warm. Achter het motel is een enorm groot stuk land en we spotten kangaroos. Wij er heen, gelukkig bleven ze staan en we hebben genoten van de mooie dieren en foto's kunnen maken.

Kangaroo 1  Kangaroo 2  Kangaroo 3  Kangaroo 5  Kangaroo 6

We hebben in de avond een gezellige bbq met zijn allen. Heerlijk gegeten. Op tijd naar bed want morgen zal het weer een lange reisdag worden.