Vrijdag, 6 oktober - Magic Kingdom

7 oktober 2023 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Na twee dagen in een hotel in de buurt van Universal geslapen te hebben gingen we vanmorgen met een Uber naar ons laatste hotel van de reis, het Disney All Star Sports Hotel. Onze kamer zit in het basketball thema gedeelte.

20231006_161003

Koffers afgegeven en richting Magic Kingdom. Het is 32 graden, er zijn heel veel mensen maar we zijn helemaal happy! Eerst koffie en daarna lekker rondlopen.

20231006_10551420231006_112302

We hebben een memory maker photo pass, waardoor we overal foto's kunnen laten maken, heel leuk.

1199208329_MEDIUM1199015327_MEDIUM

We doen een paar attracties, kijken naar de parade en gaan daarna naar het hotel terug.

DSC07989DSC08011DSC08019DSC08061

Koffers halen en dan eindelijk die koffer een keer helemaal uitpakken. Einde middag gaan we naar Disney Springs, dat is het uitgaansgedeelte met (veel te) leuke winkels en restaurants. Onze twee favorieten zijn de kerstwinkel met veel ornamenten en "the art of Disney", met veel kunst en prachtige schilderijen. Een hele grote bekende naam is The Thomas Kinkade Studio's. Een aantal kunstenaars maken (o.a.Disney) panorama's op canvas  daar worden bijvoorbeeld ook veel kalenders van verkocht. Een van hen is Dirk Wunderlich (legacy artist) en die was vanavond aan het signeren. Op verzoek tekende hij nog een Disney figuur op de achterkant van het door jou gekochte doek, waarna hij zijn handtekening zette. Die kans hebben we natuurlijk gegrepen en zijn nu allebei in het bezit van een uniek exemplaar.

DSC0806920231006_190816IMG-20231006-WA0002

Daarna gegeten bij Earl of Sandwich, onze magic bands (nodig om deuren te openen, de parken in te kunnen en de foto's op te zetten) opgehaald en retour hotelkamer. Moe maar voldaan!

1. Anja:
    7 oktober 2023
    Wat een schitterende en volle dag,dat beloofd nog veel meer plezier! Geweldig die foto's 🤩🥳🌈
  2. Anita:
    Hoi Shirley en Lidwina,
    Net de laatste drie reisverhalen van jullie gelezen. Ik ben wel beetje jaloers hoor, wat een fantastische trip maken Julie. Heel veel plezier verder.
  3. Marissa:
    7 oktober 2023
    Wat ontzettend leuk, genieten voor jullie volop in Disney!!