Dag 5 - 11 april Sydney / Blue mountains

11 april 2018 - Blue Mountains, Australië

Vandaag in drie uur gereden naar het Blue Mountains national Park. Daar een heerlijke bak koffie gedronken en toen op weg naar het look out punt. Vandaar een prachtig uitzicht op de Blue Mountains en de rotsformatie The Thee Sisters. De Mountains zijn natuurlijk niet blauw, het gaat hier om een blauwe nevel die boven de vele eucalyptusbossen hangt.

Blue mountains

Three sisters

Het overgrote deel van de groep ging een fikse wandeling door de bergen maken. Wij hebben het wat rustiger gedaan en zijn naar het Scenic world gedeelte gegaan met hele steile trein en kabelbaan. Klein stukje gewandeld ook.

Daar sloeg de schrik toe want Lidwina bleek haar (nieuwe) camera kwijt geraakt te zijn. Giga balen natuurlijk. Gezocht en nagevraagd en hij was echt weg. Toen we uiteindelijk aan het einde van de middag met de groep weer retour Sydney reden, toch nog 1x gestopt bij het service center en wat denk je: er bestaan toch nog hele eerlijke mensen op deze wereld. Iemand heeft de camera gevonden en netjes ingeleverd. Lidwina super blij natuurlijk!

We hebben 's avonds gezellig gegeten met twee dames van de groep. Italiaans, en het was heerijk.  Nu de koffer pakken, de wekker gaat om kwart voor 5 en we vliegen dus al vroeg naar Tasmanie, de volgende stop van deze reis.

1. Astrid:
    11 april 2018
    Dat is zeker schrikken gelukkig weer gevonden !
  2. Nicolette:
    11 april 2018
    Pfff wat een geluk van die camera. Dat is het laatste wat je wilt. Je camers kwijt raken op zo'n moooe reis. Geniet ervan
  3. Anita:
    11 april 2018
    Heerlijk, eerlijke mensen. Ze bestaan gelukkig nog!
  4. Karin:
    11 april 2018
    Fijn dat iemand zo aardig is geweest die camera daar heen te brengen. Wat een geluk!
  5. Alie Bonekamp:
    11 april 2018
    Leuk met dat stijle treintje en dan het wandelpad. Hebben wij ook gedaan.
  6. Marjo:
    11 april 2018
    Fijn dat de camera van Lidwina gevonden is en ze hem weer terug heeft. Zou echt balen zijn zo aan het begin van jullie vakantie. Veel plezier!
  7. Corine Troost:
    11 april 2018
    Nee joh, wat een verhaal die camera!!! Gelukkig eind goed al goed!
    Fijne vlucht en geniet op Tasmanië, zooooo mooi!
  8. Anja:
    11 april 2018
    wat een prachtdag en eind goed al goed,heerlijk!
  9. Laura:
    12 april 2018
    Tot dusver klinkt het al goed, heerlijk! groetjes vanuit Fit!
  10. Ronald:
    12 april 2018
    Gisteren nog even naar Love is in the Air gekeken. Nu waren ze ook in Sydney en kon ik dus een beetje meegenieten van wat jullie hebben gezien.