Dag 8 - 14 april - Hobart / Port Arthur

14 april 2018 - Hobart, Australië

We wandelen vanmorgen naar de haven en daar stappen we in de bus richting de Pennicot Tasman Cliffs en Port Arthur. Aangekomen op de plaats van bestemming stappen we in een hele snelle boot voor een 3 uur durende vaartocht langs prachtige rotspartijen, kliffen, zeeleeuwen. Het is ook de plek waar de Tasmaanse zee over gaat richting Antarctica. Eerst werden we in zeer charmante regenpakken gehezen.

Boot Port Arthur  In pak op boot  Tasman zee  Klif Tasman zee  Nest zeearend  Zeeleeuw 1

Na de prachtige tocht stond er voor ons een heerlijke lunch klaar. Vervolgens gaan wandelen door de Port Arthur Historical Site.

Lunchpakket  Aalscholvers

Port Arthur panorama  Port Arthur 1

Daarna richting hotel. Wat gegeten en daarna de koffer ingepakt. Morgen vliegen we naar Melboure.

1. Marlijn:
    14 april 2018
    Wow echt mooi die rotsen en die blauwe zee.
  2. Corine Troost:
    14 april 2018
    Staat je goed hoor dat charmante regenpak😉
    Wat een prachtig landschap!
  3. Anita:
    14 april 2018
    Dames, het tempo os hoog!
  4. Karin:
    Prachtig!
  5. Joan:
    14 april 2018
    Wat een prachtige reis, een onwijs vol programma, maar allemaal even leuk, grappig en vooral mooi. We genieten met jullie mee! We want more!
  6. Nicolette:
    Pracbtig zeg!
  7. Nicole:
    15 april 2018
    Lieve meiden, wat een prachtige reis zijn jullie weer aan het maken. Ongelooflijk veel te zien, het tempo ligt hoog. Ga vooral door met de verslagen en de foto's , want het is fantastisch om te lezen.
  8. Mariska Hooijer:
    15 april 2018
    Ladies, wat hebben jullie al veel gezien en gedaan. Echt te gek. Lekker druk programma overigens elke dag :) Heel erg leuk om mee te kunnen genieten van jullie verhalen en foto's. Op naar de volgende locatie !
  9. Jeannette:
    15 april 2018
    mooi hoor, echt genieten! en wij genieten mee!
  10. Ron:
    16 april 2018
    Zo vanuit de rustige natuur zo naar de drukke stad. Prachtig hoor wat een avontuur. Mooie kunstwerken trouwens al die gravity en bijpassende veters gestrikt zie ik. Leuk hoor.Geniet er lekker van