Dag 7 - 13 april - Hobart

13 april 2018 - Hobart, Australië

Al vroeg op weg naar Nationaal Park Freycinet. Na drie uur rijden aangekomen. Prachtig weer ook vandaag. We gaan een wandeling maken. Wij (vijf personen) kiezen voor die naar het Wineglass Look out point en weer terug,  zo'n anderhalf uur. De meesten gaan een flinke wandeling van vier uur maken. Dat is meer voor ervaren fitte wandelaars. Enfin het is een flinke klim maar we hebben het gedaan, met als beloning een fenomenaal uitzicht. Een extra cadeautje was een aanwezige nieuwsgierige Wallaby. Daarna koffie drinken bij Freycinet lodge en genoten van het prachtige uitzicht. Nog even naar de Look out bij de vuurtoren geweest en vervolgens weer 3 uur in de bus terug naar Hobart. Terug in het hotel gezamenlijk gegeten.  Een gezellige vermoeiende dag dus!

Wineglass bay panorama

Shirley Wallaby Wallaby Lidwina Uitzicht freycinet lodge

Panorama tasman sea Lighthouse

Maar de volgende foto is de foto van het jaar: een Wallaby selfie!!