Dag 15 - Adelaide naar Flinders Range - 21 april

21 april 2018 - Flinders Ranges, Australië

Onze wekker was niet afgegaan. Lekker handig als je om 0650 uur vertrekken moet. We hebben wel het wereldrecord koffer inpakken neergezet! Vandaag een van de vele reis dagen de komende week. We gaan de outback in en Australië is groot, dus we hebben vele kilometers af te leggen. Rond een uur af drie, met wat tussenstops, komen we bij ons motel in Flinders Range aan. Daarna kort door het park gewandeld. Wat zijn die oude grote bomen prachtig en dan ook nog met zo'n mooi wolkendak er boven. Daarna met een aantal een kaartspel gespeeld. Vervolgens met zijn allen heerlijk gegeten. Omdat het daarbij niet allemaal goed ging kregen we een toetje cadeau. En het is echt niet netjes om te weigeren dus we moesten wel...😉 vervolgens op tijd te bed want morgen gaan we 700 kilometer reizen en al vroeg op weg. We denken er over om de wekker maar niet te zetten want goed gedrag moet je voortzetten.. 😂

Flinders NP 1 Flinders NP 3 Flinders NP 2 Flinders NP 4

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Karin:
    22 april 2018
    Ik dacht dat jullie vakantie hadden, haha. Het is hard werken geblazen. Maar het is de moeite waard: wat een mooi land!
  2. Sophia Giskes:
    23 april 2018
    Jeetje jullie maken er wel een doe vakantie van wordt al moe als ik het lees, maar wat fantastisch allemaal veel plezier meiden
  3. Anja:
    23 april 2018
    pittige reis zeg! Dat wordt uitrusten als je thuis komt 😥
  4. Mariska Hooijer:
    23 april 2018
    wekkertje wekkertje .... mooi werk dames dat jullie toch nog op tijd waren. Klasse. Op naar morgen -> weer 700 km voor de boeg ! Prachtige foto's met mooie kleuren.