Dag 17 - Coober Perry naar Yulara, Uluru ( (voorheen Ayers Rock) - 23 april

21 april 2018 - Uluru, Australië

Vandaag weer een lange tocht, we reizen 735 km. Onderweg een foto stop bij een kangaroo bord. Ook hebben we een koffie stop ergens waar ze emoes hebben.

Kangaroo bord  Emu

We komen aan het einde van de middag aan op het Ayers Rock Campground. Daar zullen we in een "tent" slapen. Het is een hokje met twee bedden en een bureaulampje.

We rijden naar een uitzichtspunt op Uluru om de zonsondergang te zien onder het genot van een meegenomen hapje en drankje. Het was echter bewolkt dus die was niet zo. Maar het uitzicht op zich is echt prachtig, dus prima. Morgen gaan we zonsopgang proberen. We gaan terug naar de tenten waar en de mensen van het Campground hebben vlees op de bbq klaar gemaakt.

Tent  Uluru proost

Uluru s en l   Uluru 2

1. Karin:
    Kilometervreters, oehoe!
  2. Ron:
    Echt wel avontuurlijk zo
  3. Ron:
    25 april 2018
    En wat lag er op de BBQ. Een malse krokodillen biefstuk of een emoe borstfilet . Dat het maar goed gesmaakt mag hebben. 👍
  4. Ingrid:
    25 april 2018
    Echt genieten! Ik ook van de verhalen en foto’s . Prachtige vakantie. Veel plezier nog.
  5. Anita:
    25 april 2018
    Ik dacht al dat ik wat afleveringen gemist had, maar... geen WiFi.
    Was vandaag bij de diabeteszuster. Zij was met man en (kleine) kinderen drie maanden met een camper door Australië getrokken. Vertelde over jullie reis en dat het net leek of ik er bij was.
    Ayers Rock. Heeft het nu weer de naam zoals de aboriginal het noemden?
  6. Mariska Hooijer:
    25 april 2018
    flinke trip dames; avontuurlijk in zo'n 'tent' slapen, hihi. Hoop voor jullie dat de zonsopgang beter was dan de bewolkte zonsondergang ! Geniet nog maar lekker.
  7. Hendrina Sophia Van Veen-Kaaij:
    25 april 2018
    Had jullie al gemist. Wat een schitterende foto's van eigen " fotograaf" Wel veel kilometers, maar onderweg zien jullie ook mooie dingen en de koffie is overal klaar?
  8. Marjo:
    26 april 2018
    Wat een avontuur meiden en dan slapen in zo'n prachtig, met luxe overladen, onderkomen! Hahaha. Maar zo te horen en aan de foto's te zien wel een heel mooie reis. Veel plezier nog!😎