Dag 20 en 21 - Vancouver en weer thuis!

8 september 2014

De laatste (halve) dag in Vancouver lekker gewandeld en genoten van een afsluitende lunch in de zon. Daarna naar het vliegveld van Vancouver voor onze lange vlucht met tussenstop in Londen naar Amsterdam. Daar (ivm tijdsverschil) de volgende middag aangekomen.

We zijn weer thuis na drie fantastische weken. Wat hebben we veel mogen zien en meemaken. We kijken terug op een heerlijke vakantie waarin we veel dingen gedaan hebben die we nog nooit gedaan hadden (op een Harley Davidson gereden bijvoorbeeld, gevlogen met een watervliegtuig, grizzly beren gezien!). We hebben leuke mensen ontmoet, rondgelopen en gereden in een fantastisch land. Nu dealen met de jetlag, gelukkig hebben we nog een paar dagen vrij voordat we weer aan het werk gaan.

Afsluitend twee korte filmpjes die we gemaakt hebben van de beren om jullie een idee te geven van wat we gezien hebben. Invoegen lukt niet, maar ze staan onder het kopje video's.

Lieve groet, Lidwina en Shirley

1. Joan:
    8 september 2014
    We hebben in de afgelopen drie weken met veel plezier jullie verhaaltjes gelezen (wat vliegt de tijd!), de mooie foto's bekeken en als toefje op de taart die video's van de teddy's (prachtig!)... Nu nog even relaxen en nagenieten...!