dag 18 en 19 - Vancouver

3 september 2014 - Vancouver, Canada

Dag 18: terugvlucht van Port Hardy naar Vancouver. Alles weer prima op tijd en we kwamen rond het middaguur aan in Vancouver. Met de taxi naar het hotel en we hebben de middag rustig aan gedaan. Lekker door de stad gaan wandelen. Het kwam met bakken uit de lucht naar beneden dus we hebben een aantal keren de Starbucks gesponsord.

signaal in Vancouver

Dag 19: Het zonnetje is er gelukkig weer! We zijn lekker gaan wandelen richting Stanley Park. Door de stad heen, gebouwen bekijken, mensen bekijken, langs de haven gelopen en het Vancouver Aquarium bezocht. Vonden we erg leuk. Veel visjes, dolfijnen, ottertjes en een hele mooie 4D film over de zalmtrek gezien.

aquarium white sided dolphin aquarium Beluga aquarium otter

aquarium kwal 1 aquarium kwal 2

Daarna naar Gastown gewandeld en souvenirs gekocht. We zijn goed geslaagd. Lekker gegeten en nu in de hotelkamer de koffer aan het inpakken. Dat is raar, het avontuur is alweer bijna over zeg. Morgen hebben we nog tot een uur of drie tot we naar het vliegveld moeten en we gaan nog even door de stad struinen dan. Met het tijdsverschil mee zullen we dan overmorgen weer in Nederland aankomen. We hebben nu alvast besloten dat we eigenlijk nog een vakantie nodig hebben om van deze vakantie bij te komen, ha, ha. Hopelijk hebben jullie het leuk gevonden om op deze manier met ons mee te lezen en te reizen. Wij vonden het in ieder geval erg leuk om jullie reacties te mogen ontvangen.

1. Karin:
    4 september 2014
    Jullie mogen inderdaad terugkijken op een bijzondere vakantie. Geniet nog even van de laatste dagen en een goede reis terug naar huis.
  2. Ron:
    4 september 2014
    Heerlijk genoten elke dag bijna wel even de nieuwe foto en verhalen bekeken leuk hoor
  3. Hennie:
    4 september 2014
    Wens jullie een goede en veilige reis terug naar huis.
  4. Anja:
    4 september 2014
    Heel erg bedankt voor het delen van dit prachtige avontuur, heb er van genoten!
  5. Ria:
    5 september 2014
    Was heel leuk om jullie reis te kunnen volgen, goede reis terug en weer welkom op Nederlandse bodem
  6. Linda Heijnen:
    5 september 2014
    Wij hebben jullie reisverslag gelezen, heel erg leuk!
    Wat hebben jullie veel gezien en gedaan. Prachtige foto's!
    Uiteraard helpen we jullie graag bij het uitzoeken van de
    relax-vakantie!
    Groetjes Linda & Corina