Dag 1 en 2 - 7 en 8 april - Amsterdam naar Sydney

8 april 2018 - Sydney, Australië

En dan is het eindelijk zover!  Zaterdag vroeg bracht Astrid ons naar Schiphol. We moesten er al om 0815 uur zijn ïn verband met onze vlucht van 1115 uur. Op Schiphol maar ontbeten, tja je moet toch al drie uur van tevoren aanwezig zijn dus die tijd moet je vol maken.

Dag Holland!

En vervolgens de lange zit naar Singapore van 12 uur. Dat ging met de nodige turbulentie maar gelukkig viel dat mee. We hebben allebei vier films gekeken want slapen lukt nooit in het vliegtuig. Op Singapore de overstap, dat ging vrij snel want we vlogen twee uur later alweer door richting Sydney. Na 7,5 uur aangekomen. Het ging vrij vlot en soepel bij de douane en toen was het zoeken naar de dame met het Sawadee bordje en onze reisgenoten.

Hallo Sydney

We hebben een groep van 20 personen. Het bleek een half uurtje rijden naar het hotel te zijn en daar een broodje gescoord. We zijn doodmoe van de vluchten en gaan er op tijd in. Morgenochtend gaan we om 8 uur ontbijten met de groep, krijgen we een briefing en daarna lopen we gezamenlijk naar het centrum. Dan gaat iedereen doen waar hij of zij zelf zin in heeft. Nog wat gegevens voor de liefhebbers van Australie: oppervlakte is 7,7 miljoen vierkante kilometer, ongeveer 200 keer Nederland.  Er wonen bijna 25 miljoen personen. Het is hier 8 uur eerder dan in Nederland.

1. Hennie:
    8 april 2018
    Heel heel veel plezier hoop dat jullie goedgeslapen hebben ,voor straks geniet van jullie ontbijt doeiiiii
  2. Nicolette:
    8 april 2018
    Ziet er nu al.top uit. Heel veel plezier!
  3. Astrid:
    8 april 2018
    Have fun geniet van de reis . En dat het maar onvergetelijk mag worden.
  4. Sara:
    8 april 2018
    Zo, de kop is er af! Ik wens jullie ontzettend veel reisplezier, ontspanning en belevenissen! Lees heel graag mee! 😎 enjoy! 😘
  5. Joan:
    8 april 2018
    De kop is eraf... ga heerlijk genieten, meiden!
  6. Diana:
    8 april 2018
    Jullie eerste verhaal. Ben benieuwd naar alle bijzondere dingen die jullie zien en meemaken. Veel plezier! 🌞
  7. Karin:
    8 april 2018
    Aan het andere eind van de wereld aangekomen. Laat de nieuwe avonturen maar tot ons komen. Ik lees mee! XXX
  8. Corine Troost:
    8 april 2018
    Fijn dat alles zo voorspoedig is verlopen tot nu toe! Geniet van wereldstad Sydney!
  9. Alie Bonekamp:
    8 april 2018
    Natuurlijk het opera house bekijken
  10. Carla:
    8 april 2018
    Have fun, en veel mooie avonturen
  11. Annette Wolthers:
    8 april 2018
    Heel veel plezier dames, geniet er van 👍🏻👍🏻👍🏻!!!!
  12. Lidwina:
    8 april 2018
    Dankjulliewel, we gaan zeker genieten. Het is nu 7:20 en de nieuwe dag is begonnen, we hebben een goede nacht gehad en zin in vandaag, groetjes Lidwina
  13. Anja:
    9 april 2018
    de eerste foto's zien er al weer geweldig uit! blij dat de vliegreis goed is gegaan,wat een lange zit! Veel plezier samen 👍😙 groetjes Anja
  14. Astrid:
    9 april 2018