Dag 5 - 4 februari - Singapore

4 februari 2016 - Singapore, Singapore

Vandaag een aparte dag. De ochtend en middag in Singapore en daarna vliegen we naar Auckland in Nieuw Zeeland. We hebben rustig aan de koffer gepakt, die in de lobby gezet en zijn vervolgens gaan wandelen. Het kerkje Chijmes bezocht, daarna het Fullerton hotel (plasje gedaan, de moet je altijd doen in een duur hotel) en na een heerlijke kop koffie bij Starbucks de Merlion van dichtbij bekeken.

Merlion s en l  Chijmes

Toen retour naar het hotel en we hadden gedacht twee uurtjes aan het zwembad te liggen maar het begon flink te regenen dus dat werd een uurtje met wat bewolking, eigenlijk wel lekker koel. Daarna met de taxi naar het vliegveld. We wachten nu op het vliegtuig en dan is het 10,5uur vliegen.

1. Karin:
    4 februari 2016
    Spannend! Het begin van het grootste deel van het avontuur. Have a safe flight ladies!
  2. Corine Troost:
    Ben zooo benieuwd hoe jullie t in NZ gaan hebben!!! Veel plezier daar en die paar dagen Singapore hebben jullie alvast in the pocket :)
  3. C&C:
    4 februari 2016
    Hoop dat jullie een goede vlucht hebben!!