dag 4 - 3 februari - Singapore

3 februari 2016 - Singapore, Singapore

Gelukkig goed geslapen vannacht. Dat scheelt een hoop. Nu heeft Lidwina wat minder geslapen. Helaas nog steeds flinke netelroos met dito jeuk. Hopelijk gaat het snel minderen. Dat heeft ons niet weerhouden wederom met de hop on hop off bus rond te gaan toeren. Chinatown bezocht, een lust voor het oog. Ook gewoon een tijdje op een terrasje gezeten en mensen zitten kijken, heerlijk is dat altijd. En de oudste Hindoe tempel in Singapore bezocht.

chinatown    Hindoe tempel

People 2 People 3

Daarna, gewoon omdat het kon, nog een keer naar de botanische tuinen gegaan en een ander deel bekeken.

botanische tuin dag 2

Later in de middag door naar Garden of the Bays - een soort van enorme regenwoud toren  onder een dak. Een gigantisch groot iets,  7 etages hoog, je loopt over uitstekende bruggen rondom naar beneden. Ook daar prachtige bloemen, watervallen en houtsnijwerken. Was super mooi en echt van genoten!

gardens by the bay

gardens by the bay 4 cloud forest 1 cloud forest 2

cloud forest

cloud forest 3  cloud forest 4

Daarna noodles met platgeslagen kip gegeten en weer naar het hotel gegaan. Ook Singapore bij nacht is erg mooi!

Singapore by night

We vinden het overigens erg leuk dat jullie reageren op onze blog!  Dank daarvoor. Morgen aan het einde van de middag door naar het vliegveld voor het vervolg van de reis .... naar Nieuw Zeeland.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sophia Giskes:
    3 februari 2016
    Wow prachtig geniet jammer dat jullie wel last hebben van kleine probleempjes
    Xxx
  2. Diana:
    3 februari 2016
    Wow wat een prachtige foto's! Leuk dat jullie delen!
  3. Corine Troost:
    3 februari 2016
    Ok, ik zet Singapore NU op mijn reislijst :)! Zie teveel mooie foto's!
    Goede reis morgen naar NZ!
  4. Rob jahnl:
    3 februari 2016
    Leuke verhalen koop anti histamine voor jeuk
  5. Nico&Joan:
    3 februari 2016
    Prachtige dag hebben jullie in the pocket! Mooie kleurrijke fotoimpressie, en die overdekte tuinen...Machtig mooi (the Eden Project in Cornwall waar wij geweest zijn is een kruidentuintje hierbij vergeleken) Prettige voortzetting van jullie reis (hopelijk snel zonder jeuk)
  6. Marga Moester:
    3 februari 2016
    Wat een mooie dag hebben jullie achter de rug. Mooie foto's. Goede reis morgen naar Nieuw Zeeland.
  7. Cynthia:
    3 februari 2016
    wauw! ziet er zo goed uit. Enjoy!
  8. Wilma:
    3 februari 2016
    Wat een mooie foto's, wist niet dat Singapore zo mooi was.
  9. Marjo:
    4 februari 2016
    Mooi daar hoor. Jammer van alle lichamelijke ongemakken. Hopelijk gaat het snel beter. Goede vlucht!
  10. Karin:
    Goede vlucht naar NZL.
  11. Karin:
    Mooi!
  12. Astrid:
    4 februari 2016
    Leuk om te lezen. .. en prachtige foto's alvast een goede reis naar nieuw zeeland