Dinsdag 3 oktober - Florida

4 oktober 2023 - Celebration, Florida, Verenigde Staten

Vandaag een rustdag na twee weken opstaan om zes uur of iets daar omheen en iedere dag op pad met een volle bus. Vanmorgen naar "The Old Town" gewandeld, wat  winkeltjes gekeken en de lunch daar gedaan.

20231003_11500920231003_124201

Was niet echt spectaculair, sommige avonden maar vooral de weekenden schijnen daar wel druk te zijn. Toen weer terug naar het hotel en even bij het zwembad gezeten. Het is bewolkt maar lekker warm. We zijn allebei verkouden (komt door de heftige airco overal, hebben we altijd) en konden zo de lijven even rust geven. Heerlijk dus. Morgen gaan we verder met zijn tweetjes richting Universal Studio's. Zin in...

In de gang van het hotel kwamen we deze mannen in witte pakken tegen. 🤭 Die wilden heel graag met ons op de foto en wij zijn de moeilijkste niet.

20231003_134306

1. Joan:
    4 oktober 2023
    Wat een lekker relaxed dagje zo, even opladen voor jullie volgende avontuur. Best grappig the old town.
  2. Joke:
    Even lekker niets is ook wel fijn
  3. Annette Wolthers:
    4 oktober 2023
    Hahaha, lekker bezig dames! Wat een heerlijke reis weer!
  4. Anja:
    Vergeet vooral de lijven niet, goed dat jullie lief voor ze zijn! Op weg naar samen nog meer zien en beleven👍🏻😘