Woensdag 4 oktober / Orlando

5 oktober 2023 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

De dag die niet ging zoals gepland. We hadden alles aan tickets al in februari geregeld, mooie aanbiedingen, hoe eerder je boekt hoe beter. Zo hebben we 14 dagen toegang (al zijn we er iets minder) tot de 4 Disney parken voor de prijs van 7. En we hadden de Universal Studio's twee dagen voor de prijs van 1). Waren we blij mee. Geboekt, vouchers ontvangen, check data gedaan en niet meer naar gekeken.

Vanmorgen zijn we eerst van het laatste hoteladres van de rondreis met een Uber naar ons hotel gegaan voor de komende 2 dagen. Daar de koffers gedropt en met de shuttle van het hotel naar de  Universal Studio's.

Wij waren er klaar voor! Ware het niet dat we bij de entree doorgestuurd werden naar guest relations. Wat bleek, we hadden tickets voor Universal Studio's Hollywood. En ze konden/wilden ze niet omzetten naar Orlando omdat het via een third party geboekt was. We hadden het hele woord Hollywood gemist (allebei) bij onze boeking. Hoe dom voel je je dan... er zal ons ook eens niet zoiets overkomen zeg, we zijn bijna mensen. Contact opnemen met het boekingskantoor had geen nut ivm het tijdsverschil (zit in de UK). We besloten daarom om maar naar het uitgaansgedeelte gaan, hebben veel koffie gedronken, foto's in winkels genomen, geluncht en later, omdat we zielig waren, een ijsje besteld (was giga duur, groot en voor 1 persoon, maar samen opgegeten). Het zij zo. Evengoed een lekkere dag gehad hoor, maar anders dan gepland. Mensen kijken is ook leuk hier in Amerika.

We gaan morgen een nieuw ticket kopen en alsnog genieten van 1 dag in de Universal Studio's. Waren even teleurgesteld, maar maken er morgen gewoon een geweldige dag van.

1. Joan:
    5 oktober 2023
    Dit gebeurt je maar één keer en daarna nooit meer, wat ontzettend jammer dat het zo gelopen is. Ik moet zeggen de teleurstelling is niet te zien, jullie hebben even goed genoten als was het maar van het kingsize ijsje!
  2. Marga Moester:
    Even balen. Maar morgen gaat een leuke dag worden. Veel plezier alvast. 🎉😘
  3. Hennie:
    5 oktober 2023
    Oeps. Maar ja, het kan de besten overkomen, dat zie je maar weer.
  4. Karin:
    5 oktober 2023
    Oeps, dat is jammer. Maar nog iets om vandaag naar uit te kijken!
  5. Joke:
    5 oktober 2023
    Toch hebben jullie ook van deze dag weer een feestje gemaakt.
  6. Anja:
    5 oktober 2023
    Tja, alles is mogelijk, zelfs dat! Maar jullie zijn er een ster in, om na de teleurstelling ook hier weer een leuke dag en herinnering van te maken en weer door!.....👍🏻🍀🌈
  7. Astrid:
    8 oktober 2023