Dag 12 - 11 februari - Rotorua naar Wellington

11 februari 2016 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Een hele dag in de bus. Erg vermoeiend maar ja, als je ver wilt reizen, dan moet je er wat voor over hebben. We hadden een andere bus maar daar is ook alles mee gezegd. Weer een tweedehandse. Onderweg (meer bergen gezien nu)  een foto stop bij de Huka waterval bij lake Taupo.

Huka waterval, lake Taupo

Gegeten in het dorpje Taihape. Dingetje daar was dat de bus niet wilde starten toen we verder wilden rijden. Na een half uur en hulp lukte dat gelukkig wel. Voor de rest alleen plaspauzes. We zouden om vier uur arriveren in Wellington maar dat werd half zes. Er was ons verteld dat het prachtige Te Papa Tongarewa museum open zou zijn tot negen uur maar helaas was dat niet zo. Jammer. Gezien de tijd en moeheid zijn we maar naar de haven gelopen en hebben we daar wat op Queens wharf gegeten.

wellington harbour view

Jammer dat we Wellington niet hebben kunnen verkennen, maar je kan ook niet alles. Morgen om zes uur op om de ferry te pakken, we gaan van het noordereiland naar het zuidereiland.

1. Hendrina Sophia Van Veen-Kaaij:
    11 februari 2016
    Iedere dag geniet ik mee met jullie.
    Fantastische foto's.
  2. Anita:
    11 februari 2016
    Jammer dat zo' droomreis door slecht materiaal wel wat verpest wordt. En ook de dingen die niet kloppen...bijhouden!
    Gaat de bus mee met de ferry?
    Veel plezier op het zuidereiland.
  3. Karin:
    11 februari 2016
    Die waterval is beeldschoon!
  4. Wilma:
    Ze
  5. Wilma:
    11 februari 2016
    Ik zou al die tekortkomingen wel melden en compensatie vragen.
    Ook dat er onderdelen van het programma van deze vakantie zijn geschrapt.Het lijkt dat de organisatie hier wel heel gemakkelijk mee omgaat.
    Weer panne met de bus ,ze moeten een deugelijk exempaal geven .
    De reis kost al genoeg en daar mag wel wat tegen over staan.Zodat ben ik even kwijt.Wens jullie verder wel een hele fijne vakantie☺
  6. Linda Heijnen:
    Hoi Shirley en Lidwina,
    Ik heb een melding gemaakt bij SRC over het feit dat de bussen niet goed zijn en dat er daardoor ook onderdelen van de reis uitvallen. Ik kom er op terug.
    Gr. Corina