Dag 13 - Victoria naar Vancouver

28 augustus 2014 - Vancouver, Canada

En dan is het zomaar de laatste dag van onze rondreis! Vanmorgen naar Butchart Gardens gereden. Wat is het daar mooi zeg.

Butchart Gardens Butchart Gardens 1 Butchart Gardens 2

Met de ferry steken we in anderhalf uur over, nu wel met prachtig weer, dus we zitten lekker op het bovendek met onze medereizigers te kletsen.

Butchart Gardens 6 ferry naar Vancouver

We worden daarna naar ons hotel in Vancouver gereden, hetzelfde als de eerste twee dagen. We nemen al afscheid van een aantal mensen omdat iedereen op verschillende manier doorgaat of juist weer naar huis vliegt. Straks gaan we met een aantal aantal anderen nog even eten als een soort van afscheid diner.  Morgen vliegen wij om elf uur naar Port Hardy met een binnenlandse  vlucht. Daar stappen we over op een watervliegtuig richting the great bear lodge,  ons drijvende onderkomen voor drie nachten/ vier dagen. Geen telefoon, geen wifi, we zullen de komende dagen dus uit de lucht zijn en pas weer wat van ons laten horen als we terug zijn van ons grizzlyberen eiland avontuur.

1. Ria:
    29 augustus 2014
    Volgens mij hebben jullie een geweldige rondreis gehad! Ja en nu great bear lodge, heel veel plezier!!!
  2. Carla:
    29 augustus 2014
    Nou nog een paar mooie dagen dan
  3. Karin:
    29 augustus 2014
    Dat wordt even afkicken: geen wifi, geen internet, geen telefoon. Maar het zal ongetwijfeld de moeite waard zijn. Ben benieuwd naar de foto's van de beren en hoe het vliegen met een watervliegtuig bevalt. Dat is voor jullie ook de eerste keer?
  4. Astrid:
    Heel veel plezier!
  5. Hennie:
    29 augustus 2014
    Jeetje wat vliegt de tijd. En dan is het tijd voor de kers op de taart. Wens je heel veel zalm en beren.
  6. Ronald:
    30 augustus 2014
    Het zal wel vreemd voor jullie zijn om geen verbinding meer te hebben met de wereld. Geniet er lekker van om de beren te vinden en maak er mooie foto's van.