Dag 23 - Kakadu naar Darwin - 29 april

29 april 2018 - Kakadu National Park, Australië

We gaan weer vroeg ons bed uit voor een zonsopkomst.  Dit keer vanaf een boot! We gaan Yellow Water op. Al meteen valt de stilte op, de prachtige natuur en het gekwetter van de vogels. De zonsopgang gaat snel en is weer mooi. Al snel spotten we een krokodil. Nee, geen mensenhapje voor jou dit keer! Hij heeft een vastzittende tak over zijn kop/oog zitten.

Zon opkomst 1 Zon opkomst 2 Zon opkomst 3 Zon opkomst 4 Boot

Krokodil 1 Krokodil 2 Krokodil 3

We varen 2 uur lang door een prachtige omgeving en zien vele soorten vogels. De foto's spreken voor zich:

Bird 1 (1) Bird 3 Bird 5 Bird 6  Bird 7  Bird 8  Bird 9  Bird 10 Bird 11  Vogel 12 Vogel 14

En nog een verdekt opgestelde krokodil

Croq 1 Croq 2

Het is echt mooi daar!

Prachtig 1  Prachtig 2 Prachtig 3  Prachtig 6  Prachtig 4  Prachtig 5

We varen terug en gaan ontbijten. Wat een heerlijke boottocht was dat! Daarna rijden we terug naar Darwin,  vanwaar we morgen naar Cairns zullen vliegen.

We lopen 's avonds naar het strand, iedere zondag is daar de Mindil Beach Sunset Market. Heel gezellig, je koopt bij een van de vele food kraampjes een bakje eten en gaan dan naar het strand, je gaat op het zand zitten en je eet je bakje leeg terwijl je naar de ondergaande zon kijkt. Er treden op de markt mensen op en er hangt een heel gezellig sfeertje. Daarna retour hotel, koffer inpakken want morgen vliegen we naar Cairns,  waar we de laatste drie dagen zullen verblijven.

Strand zon 1 Strand zon 2 Strand zon 3 Strand zon 4 Strand zon 5  Strand zon 6

1. Peggy:
    Wat een topvakantie!
  2. Corina:
    2 mei 2018
    Wat een prachtige foto's weer. Geniet nog even daar!
  3. Marlijn:
    2 mei 2018
    Wow wat een mooie dieren zeg! Dat boottochtje wil ik ook wel maken. :-)
  4. Joan:
    2 mei 2018
    Wat een geweldige mooie foto’s weer! Die kroko is wel huge!! De luchtfoto’s zijn echt een fotolijst waard. Veel van de foto’s kunnen zo de reisgids in! Het is wel omgevlogen jullie vakantie, alweer de laatste 3 dagen voor de boeg... 😢 Nog maar even heerlijk genieten en straks natuurlijk nagenieten van alle indrukken, afdrukken en ervaringen!
  5. Karin:
    2 mei 2018
    De luchtfoto's zijn mooi! Veel plezier de laatste drie dagen. Het is supersnel gegaan.
  6. C&C:
    2 mei 2018
    Wauw wat een prachtige natuur en reis!!
  7. Hendrina Sophia Van Veen-Kaaij:
    Geweldig mooi.
  8. Anita:
    2 mei 2018
    Prachtige reis hebben jullie gemaakt! Nu drie dagen een beetje uitrusten?
  9. Marjo:
    2 mei 2018
    Prachtige foto's weer! Wat een geweldige vakantie hebben jullie. Nog maar 3 dagen....de weken zijn voorbij gevlogen! Blijf nog maar even genieten daar!
  10. Anja:
    2 mei 2018
    kan me goed voorstellen dat jullie enorm genoten hebben, de foto's en reisverhaal vertellen genoeg, geweldig!
  11. Sara:
    2 mei 2018
    Wat een fantastische natuur en dieren. Snap dat jullie volop genoten hebben. Zo bijzonder!