Dag 25 - 24 februari - Christchurch naar Singapore

24 februari 2016 - Singapore, Singapore

Een gehele reisdag vandaag. Om negen uur opgehaald bij het hotel voor de transfer naar het vliegveld. Om twaalf uur zijn we gaan vliegen, de overtocht duurde 10 uur. Het tijdsverschil is min vijf uur dus kwamen we na het wachten op de koffer en een taxirit rond zes uur aan in het hotel lokale tijd aan.  Net wat gegeten en nu zijn we erg moe want het lichaam denkt dat we vijf uur verder zijn. We zitten in hetzelfde hotel als drie weken geleden alleen dertig etages lager. Morgen wederom vliegen / een reisdag. Wordt dus vervolgd..........

Singapore view 24 feb

1. Sophia Giskes:
    24 februari 2016
    Gaaf hoor nu eff rusten xxx
  2. Karin:
    De volgende halte. Wanneer gaan jullie in Maleisië de bush in?
  3. Anita:
    24 februari 2016
    Vroeg naar bed en vroeg weer gezond op!
  4. Joan:
    Ff relaxen en opladen voor het vervolg van jullie reis!
  5. Hennie:
    24 februari 2016
    Ff doorbijten voor het volgende avontuur :-)
  6. C&C:
    Slaap lekker!!!
  7. Mariska Hooijer:
    24 februari 2016
    Pittige reisdagen zo .... Op naar de volgende vlucht !
  8. Hanneke van der Burg:
    Hi Shirley en Lidwina, Ik weet ongeveer hoe jullie je voelen. Wij zijn weer veilig terug maar vooral de wachttijd op Singapore en de terugvlucht waren zeer vermoeiend en ik kan toch best wat hebben. Maar...het was de moeite waard. Het vliegtuig was bomvol dus geen mogelijkheid om lekker de benen even te strekken anders dan dat Jantje heel vaak wilde gaan staan of lopen. We zaten helemaal achterin met toch wel turbulentie, maar hier is het koud en nat en vriest het bijna, hoewel er vanmiddag een heerlijk zonnetje was, maar toen was ik in slaap. Na 36 uur niet zo verwonderlijk. Nu dadelijk maar meteen aan de Nederlandse tijd gaan wennen. Jullie nog heel veel plezier, je hebt vast ook een brief van SRC gehad. Groetjes en geniet en bedankt voor de gezelligheid en de hulp bij de foto's Hanneke.