Dag 26 - 25 februari - Singapore naar Kuching (Borneo, Maleisie)

25 februari 2016 - Kuching, Maleisië

Vanmorgen rustig aan gedaan, gewandeld door straten die wij nog niet kenden, een kerk bezocht en weer uitgekomen bij de Merlion. In de middag lekker twee uurtjes bij het zwembad gelegen. Daar hebben we tot nog toe eigenlijk nog geen tijd voor gehad. Het hoofd en de armen zijn wel wat gekleurd maar de buik en benen zien er erg Engels uit.

Merlion St Andrews kerk

In de middag van Singapore naar Kuching gevlogen, duurde nog geen anderhalf uur.

vliegtuig gids en chauffeur John

Opgehaald door John, onze chauffeur en gids voor de komende dagen. Rond 8 uur in het hotel. Wat buiten rondgelopen maar het is wel een overgang hoor, weer even wennen aan een andere warmte en cultuur. Het heeft hier heel veel geregend de afgelopen week dus we hopen op wat drogere dagen ...

1. Sara:
    25 februari 2016
    Hebben jullie gewoon rustig aan gedaan bij een zwembad? Huh? Kan toch niet ! Enjoy het laatste deel van jullie geweldige reis!! En daarna hup, snel naar huis en weer aan het werk
  2. Mariska Hooijer:
    25 februari 2016
    heel veel plezier in Maleisië. Fijn zo een privé chauffeur, scheelt flink veel tijd. Geniet maar lekker.
  3. Hanneke van der Burg:
    26 februari 2016
    Geniet naar lekker, hier koud natte sneeuw en af en toe een zonnetje het acclimatiseren valt nog niet mee!