Dag 31 - 1 maart - Batang Ai naar Damai

1 maart 2016 - Damai Beach, Maleisië

En dan is het zo maar opeens maart. We zijn 31 januari vertrokken en beseffen ons dat we al zo lang weg zijn en zelfs al weer bijna terug gaan. Vandaag is een reisdag.  Eerst met de boot terug naar land en dan rijden we, met een lunchstop onderweg, weer retour via Kuching naar Damai beach, dat daar even buiten ligt. We spenderen onze laatste drie nachten aan zee en hopen maar dat het weer meezit. Helaas zien de weervoorspellingen er niet goed uit maar we hebben geleerd om dit dag per dag te bekijken. De lunch gebruiken we onderweg bij een park met waterval. Het uitzicht onderweg is prima, rijst- en pepervelden. Zodra je de stad ingaat, veel opstoppingen en de drukte van auto's,  brommers en motoren. We komen rond half vier aan bij ons hotel in Damai. Ook gebouwd tegen de berg maar wij hebben een kamer in het oude gedeelte in de laagbouw. Prima kamer maar erg gedateerd. Meubels en badgoed uit de jaren zestig gokken wij. Ach, als de bedden maar goed zijn. En we hebben eindelijk weer wifi dus kunnen we de verhalen van de afgelopen dagen online zetten.

stuwdam waterval

1. Hennie:
    2 maart 2016
    Klinkt weer erg mooi en leuk ,en ach in je kamer ben je toch alleen maar om te slapen fijne dag nog
  2. C&C:
    2 maart 2016
    Geniet heerlijk van even niets!!
  3. Linda Heijnen:
    2 maart 2016
    Wat een prachtige verslagen weer! Als de kamer niet bevalt, vraag je toch om een andere wie weet hebben ze nog ergens een suite vrij :-)
  4. Hennie:
    2 maart 2016
    Genieten, genieten, genieten. En nog even uitrusten de laatste drie dagen.
  5. Corine Troost:
    2 maart 2016
    Nog een paar dagen bijkomen van jullie prachtige intensieve reis! Enjoy!
  6. Joan:
    2 maart 2016
    Wat vliegt de tijd! We weten nu al dat we jullie dagelijkse berichtgeving gaan missen(maar gauw onze afspraak inlossen, Shirley ;)) wat hebben jullie veel en vooral mooie dingen gezien; met recht een droomreis! Ik ga ongelofelijk hard duimen dat jullie de laatste paar dagen nog van heerlijke warme tropenzon mogen genieten!