Dag 32 - 2 maart - Damai

2 maart 2016 - Damai Beach, Maleisië

Na de mooie dag van gisteren was er hoop op nog een zonnige dag maar helaas, we hoorden de regen al tegen de ramen kletteren. Verder storm en onweer. We hadden om 08.15 uur met de gids afgesproken in de lobby aangezien we vandaag alsnog de trip naar Bako park zouden maken voor o.a. de neusapen. Maar aangezien je dan eerst een open boot in moet zijn we overeengekomen het te cancellen. We proberen het morgen voor de laatste keer. Retour kamer dus en de rust in. De blogs bijgewerkt, op Internet gezeten en goede gesprekken gevoerd aangezien het buiten nat was en bleef (ga je het toch weer over thuis en je werk hebben, zeg). Rond twee uur naar Damai center gelopen om daar wat te eten. Het is echt buiten het toeristenseizoen want wij zijn de enige Europeanen hier. Er zijn 2 restaurants en er is 1 supermarkt. Precies genoeg. Terug naar het hotel en besloten dat we naar de spa gaan voor een traditionele massage. Dat was echt heerlijk!  Na het diner - we zaten met zijn tweetjes in het restaurant - de bar ingedoken omdat we daar beweging zagen. Er waren 10 Koreanen aan het linedancen en bezig met karaoke. Wij hebben even meegedaan en een onuitwisbare indruk achtergelaten natuurlijk. Morgen de laatste poging voor Bako en anders gewoon nog twee dagen in dit hotel verblijven.

hotel damai beach strand

1. Anita:
    2 maart 2016
    Wat jammer dat de reis wegens het weer alweer gecanceld was. Maar ik hoop met jullie dat je morgen wel kunt gaan.
    Ik duim!
  2. Mary:
    2 maart 2016
    Ik duim voor jullie dat het morgen mooi weer is en de trip doorgaat.
    Nog veel plezier de laatste dagen.
  3. Joan:
    2 maart 2016
    Wat zonde dat de weergoden jullie niet gunstig gezind zijn... Karaoke met een stel Koreanen is grappig en goede gesprekken op zijn tijd is ook niet verkeerd....maar je wilt natuurlijk liever tussen de neusaapjes zitten! Wie weet morgen!!
  4. Joke:
    2 maart 2016
    Wat is het genieten om jullie verhalen en natuurlijk de prachtige foto,s te zien. Bijna al weer voorbij, geniet nog even en ik hoop dat jullie toch nog de neusgaten kunnen zien.
  5. Wilma:
    2 maart 2016
    Even de zonnedans doen voor het mooie weer.
    Hoop dat jullie de neusnog kunnen zien.
  6. Mariska Hooijer:
    2 maart 2016
    qua weer lijkt het wel een beetje Nederland dus. Jullie doen het goed; aanpassen en lekker een spa op zoeken. Heerlijk. Hopelijk wordt het snel mooier weer en kunnen jullie alsnog naar Bako park.