dag 8 - 7 februari - Bay of Islands / Paihia

7 februari 2016 - Bay Of Islands, Nieuw-Zeeland

Vroeg ontbeten en op weg. We zijn eerst naar de sky tower gelopen en naar de 60e verdieping op 328 meter gegaan. Het kon hoger en ik had graag willen bungeejumpen en abseilen, enzovoort maar er was geen tijd voor. Lidwina zou dan actiefoto's nemen. Ik zeg: gemiste kans! Mooi overzicht over de stad daar.

sky tower  overview auckland

Daarna de bus in voor de lange rit naar de Bay of Islands voor een vier uur durende catamaran cruise over een ruige zee richting de bekende hole in the rock. Onderweg zwommen er regelmatig wat dolfijnen mee met de boot. Ook nog op een eilandje er uit gegaan voor een korte wandeling met mooie uitzichten en daarna richting hotel waar e rond etenstijd aankwamen. Daar gegeten met de groep. We leren elkaar stukje bij beetje kennen...

dolfijn ladies

hole in the rock

1. Joan:
    7 februari 2016
    Wat hadden we je graag als een soort Lady Bond van die tower zien abseilen, Shirley... Zeker een gemiste kans, maar die Hole in the Rock is ook zeer zeker de moeite waard... Zeker met al die flippers rondom de boot!
  2. Karin:
    7 februari 2016
    Had dat bungy jumpen graag gezien op video. 328 meter hoog: mij niet gezien... Nee, dan Flipperdeflapperdeflipper wat een dolfijn.
  3. Anja:
    7 februari 2016
    blijven wensen en verlangen, weer een prachtdag en mooie herinneringen erbij. Eens zien wat morgen weer zal brengen, leve het Leven! Het blijft leuk om met jullie mee te reizen xx
  4. Mary:
    7 februari 2016
    Ziet er ook weer mooi uit. Geniet ervan.
  5. Anita:
    7 februari 2016
    Ik ken je niet Shirley, maar ik geloof nooit dat jij ging springen of abseilen. Gelukkig is mijn buurvrouwtje verstandiger!
  6. Nicole de Koning:
    Prachtige natuur zeg.
    Jammer dat bungeejumpen niet ging. Ik weet toevallig dat Lidwina dat ook heel graag had willen doen.
  7. Hendrina Sophia Van Veen-Kaaij:
    7 februari 2016
    Het wordt iedere dag spectaculairder .
  8. Mariska Hooijer:
    7 februari 2016
    mooie foto's en al weer heel wat meegemaakt. Geniet van elke dag, maar dat doen jullie al ! Have fun.