dag 3 - 2 februari singapore

2 februari 2016 - Singapore, Singapore

Oh jee,  wat een waardeloze nacht. Ik (shirley) heb voor de vakantie een kies moeten laten trekken en de wond was nog niet helemaal geheeld dus ben gestart met een antibiotica kuur. Het is nog niet helemaal rustig helaas maar als bijkomend cadeau heb ik een reactie op de kuur gekregen in de vorm van pijnlijke, vooral jeukende bulten op mijn beide gehele benen. Voeg daarbij de jetlag en hatsikidee! Het ziet er niet uit en jeuken dat het doet. Maar: life goes on en moet er mee dealen. Dan ben je ook maar weer blij dat je niet alleen op vakantie bent!  Dus: vandaag met de hop on hop off bus door Singapore gesjeest.  Heel makkelijk want dat voert je langs alle belangrijke plaatsen. We zijn naar de botanische tuinen geweest met als kers op de taart de orchideeën tuin! Prachtig!  In de avond de nacht toer door de zoo gedaan. Die viel iets tegen maar wel leuk om te doen. Geen foto's omdat het te donker was en je niet mocht flitsen. Wel een leuke vuurshow gezien.  Wat leuk is, is dat als je met Singapore Airlines vliegt, je maar 8 dollar voor de bus hoeft te betalen ipv 25. Gaan we morgen weer doen!

orchidee2  orchidee4

vuurspuwer1 vuurspuwer2

1. Corine Troost:
    2 februari 2016
    Sterkte met de kies en bijwerkingen van de ABkuur Shirley! Gelukkig kunnen jullie toch ondanks dat veel van Singapore zien. Lekker relaxt met die bus hoor! Tourse weer
  2. C&C:
    2 februari 2016
    Balen dat je kies nog steeds niet helemaal ok is. Wel fijn nu dat je het al een week eerder hebt laten doen! Hopelijk gaat t slapen vanavond beter!! Welterusten!
  3. Anita:
    2 februari 2016
    Wat vervelend voor je, Shirley, talkpoeder erop voor de jeuk.
    En ik hoop dat jullie toch genieten. Neem nog een kopje koffie..
  4. Anja:
    2 februari 2016
    hoop dat het snel wat beter gaat Shirley, jeuk is erger als pijn wordt wel eens gezegd. Prachtige foto's weer!
  5. Lia:
    2 februari 2016
    Hoi , die kiezen van jou leiden een eigen leven en zijn ook nog eigenwijs, van wie zullen ze dit toch hebben.. evengoed doen jullie leuke dingen. Meisjes veel plezier. We blijven jullie volgen
  6. Astrid:
    2 februari 2016
    Hoop dat je snel van de jeuk af bent...
  7. Sara:
    2 februari 2016
    Ah nee!! Balen zeg. Hoop dat de reactie snel verdwijnt, kun je optimaal genieten.. En slapen ... Veel plezier nog met alle avonturen!
  8. Karin:
    3 februari 2016
    Gelukkig is het einde van de kuur in zicht. Dan verdwijnen die bulten ook weer. Laat je er niet door weerhouden om lekker te genieten.
  9. Hendrina Sophia Van Veen-Kaaij:
    3 februari 2016
    Volgens mij zijn jullie daar nog lang niet uitgekeken, zo mooi.