Reacties
Reacties 651 - 700 van 872
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Hennie | Wens jullie een goede voorbereiding voor deze schitterende… | 16 mrt. '18 |
| Mariska | Super leuk om weer mee te kunnen genieten. Ik tel… | 16 mrt. '18 |
| Ina | Dat wordt weer genieten. | 16 mrt. '18 |
| Lidwina | Het gaat al opschieten, heb er zin in | 16 mrt. '18 |
| Ria | Lijkt me super, allebei een geweldige reis! | 16 mrt. '18 |
| Joan | Ha Shirley! .... dat belooft weer een mooie reis te… | 16 mrt. '18 |
| Annette Wolthers | Jihaaa!!!! Nog even.... | 16 mrt. '18 |
| Anita | Wat ontzettend leuk om op deze manier met jullie mee… | 16 mrt. '18 |
| Shirley jahn | We starten in Sydney, vliegen door naar Tasmanië… | 15 mrt. '18 |
| Wilma Moelchand | Leuk Australië,geen Cuba meer? Ik zie dat jullie… | 15 mrt. '18 |
| Corine Troost | Prachtige top 10! Was vast erg moeilijk kiezen na… | 6 mrt. '16 |
| Hennie | Dankjewel voor jullie leuke verhalen. Nu weer home… | 5 mrt. '16 |
| Scott | Wat een prachtige reis, hele leuke reisverhalen! Goede… | 5 mrt. '16 |
| Ron | Nou, Ikheb er ook van genoten hoor. Prachtige verhalen… | 5 mrt. '16 |
| Mariska | Hele goede reis naar huis. Jullie hebben echt heel… | 4 mrt. '16 |
| Wilma | Goede reis naar huis. Genoten van jullie blog met… | 4 mrt. '16 |
| Kelly | Wat een reis! Gaaf hoor! | 4 mrt. '16 |
| Anja | tot ziens! | 4 mrt. '16 |
| Anja | Fantastisch, heb enorm meegenoten, jammer dat de reis… | 4 mrt. '16 |
| Hanneke van der Burg | Goede reis terug en welkom thuis jullie verhalen hielpen… | 4 mrt. '16 |
| Joan | Hi Shirley & Lidwina, ontzettend genoten van jullie… | 4 mrt. '16 |
| Tina | Het was weer een plezier om (bijna) dagelijks jullie… | 4 mrt. '16 |
| Karin | Alsof we er zelf bij waren. Bon voyage. Groetjes vanuit… | 4 mrt. '16 |
| Cecile | Prachtige reis!! En leuk om zo mee te lezen. Goede… | 4 mrt. '16 |
| Linda Heijnen | Goede reis terug! En een prachtige top 10 hebben jullie… | 4 mrt. '16 |
| Sara | Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt! Een… | 4 mrt. '16 |
| Astrid | Een goede terug vlucht en tot morgenvroeg xxx | 4 mrt. '16 |
| Marjo de Jong | Ik heb genoten van jullie reisverhalen en mooie foto's!… | 4 mrt. '16 |
| Alie Bonekamp | Een geweldige reis dus. Ik wens jullie een goede terugvlucht.… | 4 mrt. '16 |
| Wilma | Jammer van de regen. Heb wel genoten van jullie reis.… | 3 mrt. '16 |
| Anja | Toch weer een prachtige dag geworden en kunnen jullie… | 3 mrt. '16 |
| Anita | Jammer, maar jullie hebben een fantastische reis gemaakt… | 3 mrt. '16 |
| Hanneke van der Burg | Jammer van de regen maar behalve de orang oetan is… | 3 mrt. '16 |
| Marga Moester | Fijne dag nog morgen en daarna een goede vlucht naar… | 3 mrt. '16 |
| Joan | Jammer dat de regentijd iets vroeger dan gepland gestart… | 3 mrt. '16 |
| Karin | Het was een grootse onderneming, die er nu bijna opzit.… | 3 mrt. '16 |
| Corine Troost | Geniet van jullie laatste dag en een goede thuisreis! | 3 mrt. '16 |
| Hennie | Nog ff genieten danes is zo zaterdagmorgen xxx | 3 mrt. '16 |
| Mariska | gaaf hoor om te lezen allemaal. Leuke foto's… | 2 mrt. '16 |
| Mariska | qua weer lijkt het wel een beetje Nederland dus. Jullie… | 2 mrt. '16 |
| Wilma | Even de zonnedans doen voor het mooie weer. Hoop dat… | 2 mrt. '16 |
| Joke | Wat is het genieten om jullie verhalen en natuurlijk… | 2 mrt. '16 |
| Joan | Wat zonde dat de weergoden jullie niet gunstig gezind… | 2 mrt. '16 |
| Mary | Ik duim voor jullie dat het morgen mooi weer is en… | 2 mrt. '16 |
| Anita | Wat jammer dat de reis wegens het weer alweer gecanceld… | 2 mrt. '16 |
| Joan | Wat vliegt de tijd! We weten nu al dat we jullie dagelijkse… | 2 mrt. '16 |
| Corine Troost | Nog een paar dagen bijkomen van jullie prachtige intensieve… | 2 mrt. '16 |
| Anja | wat een topdag, heb weer enorm meegenoten! | 2 mrt. '16 |
| Hennie | Genieten, genieten, genieten. En nog even uitrusten… | 2 mrt. '16 |
| Hennie | Als de zon schijnt, heb je geen koppensneller nodig… | 2 mrt. '16 |

- Mariska: Prachtige reis met mooi indrukken.…
- Mariska: Zoveel verschillen te vinden…
- Mariska: Super mooie foto's.…
- Mariska: Geweldig die sumo foto's.…
- Carla: Bedankt voor het meebeleven.
Alle reacties »