Reacties

Reacties 651 - 700 van 872

Naam Reactie Datum
Hennie Wens jullie een goede voorbereiding voor deze schitterende… 16 mrt. '18
Mariska Super leuk om weer mee te kunnen genieten. Ik tel… 16 mrt. '18
Ina Dat wordt weer genieten. 16 mrt. '18
Lidwina Het gaat al opschieten, heb er zin in 16 mrt. '18
Ria Lijkt me super, allebei een geweldige reis! 16 mrt. '18
Joan Ha Shirley! .... dat belooft weer een mooie reis te… 16 mrt. '18
Annette Wolthers Jihaaa!!!! Nog even.... 16 mrt. '18
Anita Wat ontzettend leuk om op deze manier met jullie mee… 16 mrt. '18
Shirley jahn We starten in Sydney, vliegen door naar Tasmanië… 15 mrt. '18
Wilma Moelchand Leuk Australië,geen Cuba meer? Ik zie dat jullie… 15 mrt. '18
Corine Troost Prachtige top 10! Was vast erg moeilijk kiezen na… 6 mrt. '16
Hennie Dankjewel voor jullie leuke verhalen. Nu weer home… 5 mrt. '16
Scott Wat een prachtige reis, hele leuke reisverhalen! Goede… 5 mrt. '16
Ron Nou, Ikheb er ook van genoten hoor. Prachtige verhalen… 5 mrt. '16
Mariska Hele goede reis naar huis. Jullie hebben echt heel… 4 mrt. '16
Wilma Goede reis naar huis. Genoten van jullie blog met… 4 mrt. '16
Kelly Wat een reis! Gaaf hoor! 4 mrt. '16
Anja tot ziens! 4 mrt. '16
Anja Fantastisch, heb enorm meegenoten, jammer dat de reis… 4 mrt. '16
Hanneke van der Burg Goede reis terug en welkom thuis jullie verhalen hielpen… 4 mrt. '16
Joan Hi Shirley & Lidwina, ontzettend genoten van jullie… 4 mrt. '16
Tina Het was weer een plezier om (bijna) dagelijks jullie… 4 mrt. '16
Karin Alsof we er zelf bij waren. Bon voyage. Groetjes vanuit… 4 mrt. '16
Cecile Prachtige reis!! En leuk om zo mee te lezen. Goede… 4 mrt. '16
Linda Heijnen Goede reis terug! En een prachtige top 10 hebben jullie… 4 mrt. '16
Sara Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt! Een… 4 mrt. '16
Astrid Een goede terug vlucht en tot morgenvroeg xxx 4 mrt. '16
Marjo de Jong Ik heb genoten van jullie reisverhalen en mooie foto's!… 4 mrt. '16
Alie Bonekamp Een geweldige reis dus. Ik wens jullie een goede terugvlucht.… 4 mrt. '16
Wilma Jammer van de regen. Heb wel genoten van jullie reis.… 3 mrt. '16
Anja Toch weer een prachtige dag geworden en kunnen jullie… 3 mrt. '16
Anita Jammer, maar jullie hebben een fantastische reis gemaakt… 3 mrt. '16
Hanneke van der Burg Jammer van de regen maar behalve de orang oetan is… 3 mrt. '16
Marga Moester Fijne dag nog morgen en daarna een goede vlucht naar… 3 mrt. '16
Joan Jammer dat de regentijd iets vroeger dan gepland gestart… 3 mrt. '16
Karin Het was een grootse onderneming, die er nu bijna opzit.… 3 mrt. '16
Corine Troost Geniet van jullie laatste dag en een goede thuisreis! 3 mrt. '16
Hennie Nog ff genieten danes is zo zaterdagmorgen xxx 3 mrt. '16
Mariska gaaf hoor om te lezen allemaal. Leuke foto's… 2 mrt. '16
Mariska qua weer lijkt het wel een beetje Nederland dus. Jullie… 2 mrt. '16
Wilma Even de zonnedans doen voor het mooie weer. Hoop dat… 2 mrt. '16
Joke Wat is het genieten om jullie verhalen en natuurlijk… 2 mrt. '16
Joan Wat zonde dat de weergoden jullie niet gunstig gezind… 2 mrt. '16
Mary Ik duim voor jullie dat het morgen mooi weer is en… 2 mrt. '16
Anita Wat jammer dat de reis wegens het weer alweer gecanceld… 2 mrt. '16
Joan Wat vliegt de tijd! We weten nu al dat we jullie dagelijkse… 2 mrt. '16
Corine Troost Nog een paar dagen bijkomen van jullie prachtige intensieve… 2 mrt. '16
Anja wat een topdag, heb weer enorm meegenoten! 2 mrt. '16
Hennie Genieten, genieten, genieten. En nog even uitrusten… 2 mrt. '16
Hennie Als de zon schijnt, heb je geen koppensneller nodig… 2 mrt. '16

1  « Vorige 10 11 12 13 14 15 16 17 18 Volgende »