Reacties
Reacties 701 - 750 van 872
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Linda Heijnen | Wat een prachtige verslagen weer! Als de kamer niet… | 2 mrt. '16 |
| Joan | Die koppensnellers waren zeker druk bezig geweest… | 2 mrt. '16 |
| Joan | Wat zijn de toch leuk die oerang oetans en wat een… | 2 mrt. '16 |
| Cecile | Geniet heerlijk van even niets!! | 2 mrt. '16 |
| Cecile | Super dag! | 2 mrt. '16 |
| Hennie | Klinkt weer erg mooi en leuk ,en ach in je kamer ben… | 2 mrt. '16 |
| Marissa | Waaauuw wat gaaf! | 1 mrt. '16 |
| Sara | Echt helemaal te gek! Wat een mooie foto's en… | 1 mrt. '16 |
| Hennie | Prachtige ervaring. | 1 mrt. '16 |
| Wilma | Ondanks de regen een mooie dag. Leuk om die orang… | 1 mrt. '16 |
| Hanneke van der Burg | Fantastisch om dat mee te maken! | 1 mrt. '16 |
| Cecile | Gaaf zeg!!! Wat een prachtige reis!!! | 1 mrt. '16 |
| Anja | wat een prachtige belevenis, mooie dieren orang oetangs,… | 1 mrt. '16 |
| Corine Troost | Echt super gaaf zeg!!! Geniet van alle rust in de… | 1 mrt. '16 |
| Cees Benschop | Werkelijk fantastisch !!!!! | 1 mrt. '16 |
| Anita | Wat fijn dat jullie de orang oetangs zo goed gezien… | 1 mrt. '16 |
| Ina | Hebben jullie ook slang gegeten? | 1 mrt. '16 |
| Anita | Wat erg, al die regen... Maar vandaag geen mail, dus… | 28 feb. '16 |
| Scott | Klinkt erg leuk! Veel plezier ook morgen weer en spannend… | 28 feb. '16 |
| Ron | @ prachtige neusapen gezien hahaha | 28 feb. '16 |
| Anja | ja zeker, jullie hebben er een neus voor, hahaha!! | 27 feb. '16 |
| Anja | ik ga met jullie mee duimen voor mooi weer en weet… | 27 feb. '16 |
| Joan | Zelfs als het pijpenstelen regent, blijven jullie… | 27 feb. '16 |
| Wilma | Hebben jullie nog leuke spulletjes gekocht in de indiaase… | 27 feb. '16 |
| Hanneke van der Burg | Klinkt spannend allemaal!!! Leuk hoor ik hoop voor… | 27 feb. '16 |
| Linda Heijnen | Jammer van vandaag, maar helaas heeft niemand invloed… | 27 feb. '16 |
| Anja | logisch dat jullie vermoeid raken, hoop dat er wat… | 27 feb. '16 |
| Ina | Het lijkt wel op hard werken, maar dan wel heel leuk… | 26 feb. '16 |
| Hanneke van der Burg | Geniet naar lekker, hier koud natte sneeuw en af en… | 26 feb. '16 |
| Mariska | heel veel plezier in Maleisië. Fijn zo een privé… | 25 feb. '16 |
| Sara | Hebben jullie gewoon rustig aan gedaan bij een zwembad?… | 25 feb. '16 |
| Hanneke van der Burg | Hi Shirley en Lidwina, Ik weet ongeveer hoe jullie… | 24 feb. '16 |
| Mariska | Pittige reisdagen zo .... Op naar de volgende vlucht… | 24 feb. '16 |
| Mariska | Die leeuwenkooi is echt gaaf. Leuke dag weer gehad… | 24 feb. '16 |
| Cecile | Slaap lekker!!! | 24 feb. '16 |
| Hennie | Ff doorbijten voor het volgende avontuur :-) | 24 feb. '16 |
| Wilma | Prachtig landschap. | 24 feb. '16 |
| Joan | Ff relaxen en opladen voor het vervolg van jullie… | 24 feb. '16 |
| Anita | Vroeg naar bed en vroeg weer gezond op! | 24 feb. '16 |
| Karin | De volgende halte. Wanneer gaan jullie in Maleisië… | 24 feb. '16 |
| Sophia Giskes | Gaaf hoor nu eff rusten xxx | 24 feb. '16 |
| Hennie | Jeetje meiden, wat maken jullie een fantastisch reis!!… | 23 feb. '16 |
| Corine Troost | Super kicken die leeuwenkooi! Spannend ook! Mooie… | 23 feb. '16 |
| Corine Troost | Wat indrukwekkend zeg om op zo'n bijzondere en… | 23 feb. '16 |
| Linda Heijnen | Wat gaaf zeg! Zo dichtbij kom je normaal nooit. | 23 feb. '16 |
| Lidwina | Klik maar op de fotos Anita , dan kun je het zien… | 23 feb. '16 |
| Anita | Meiden, wat een ervaring, in die leeuwenkooi! Te gek!!!… | 23 feb. '16 |
| Mariska | heel bijzondere dag. Heel erg mooi. Mooi om te lezen. | 22 feb. '16 |
| Anja | hoe bijzonder en wat een bloemenpracht! | 22 feb. '16 |
| Hennie | Mooi hoor deze dag vergeet je nooit en het weer ook… | 22 feb. '16 |

- Mariska: Prachtige reis met mooi indrukken.…
- Mariska: Zoveel verschillen te vinden…
- Mariska: Super mooie foto's.…
- Mariska: Geweldig die sumo foto's.…
- Carla: Bedankt voor het meebeleven.
Alle reacties »