Reacties
Reacties 751 - 800 van 872
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Anita | Een mooie herinnering aan Christchurch! Nog wat meegekregen… | 22 feb. '16 |
| Ina | Dag om nooit te vergeten. | 22 feb. '16 |
| Karin | De contrasten zijn inderdaad enorm. Perfecte timing… | 22 feb. '16 |
| Linda Heijnen | Inderdaad heel bijzonder om er op deze dag bij te… | 22 feb. '16 |
| Anja | wat een geweldige foto,wat een prachtig uitzicht en… | 22 feb. '16 |
| Nicole de Koning | de foto's geven een prachtig beeld van de natuur.… | 22 feb. '16 |
| Marga Moester | Wat een mooie dag. Ook weer in the pocket. | 21 feb. '16 |
| Anita | Ik sluit me aan bij Cecile: WAUW!!! | 21 feb. '16 |
| Cecile | Wauw en nog eens wauw. Wat prachtig is het daar!! | 21 feb. '16 |
| Sara | 1000 kleuren blauw! Zo mooi... | 21 feb. '16 |
| Ina | Wat zal er van deze reis een schitterend fotoalbum… | 21 feb. '16 |
| Mary | Schitterende omgeving en met de zon erop, nog mooier.… | 21 feb. '16 |
| Ron | Alles ziet er gelijk mooier uit met mooi weer, nu… | 21 feb. '16 |
| Mariska | Leuke treinreis, ziet er mooi uit zo op de foto. Prachtige… | 20 feb. '16 |
| Cees Benschop | Nog maar even lekker genieten | 20 feb. '16 |
| Joan | Wat een mooie rit hebben jullie gemaakt! En wederom… | 20 feb. '16 |
| Joan | Hè bah wat vies, al dat snoep! (we zijn gewoon jaloers,… | 20 feb. '16 |
| Anita | Mooie treinreis! En alweer drie weken weg? Zit de… | 20 feb. '16 |
| Cecile | Wat is het toch een prachtige reis! Heerlijk om te… | 19 feb. '16 |
| Monique | weer een mooi verhaal! En het wordt beter weer dit… | 19 feb. '16 |
| Ria | Wat een geweldige reis dames! Super! | 19 feb. '16 |
| Anja | Er moet toch wat te wensen en dromen overblijven,… | 18 feb. '16 |
| Anita | Klagen mag en jullie hebben iets te klagen. Alles… | 18 feb. '16 |
| Mariska | Ondanks het slechte weer hebben jullie het prima naar… | 17 feb. '16 |
| Cynthia | Ziet er fantastisch uit! Geniet ervan! | 17 feb. '16 |
| Anita | En, wie heeft gewonnen met nidgetgolf? | 17 feb. '16 |
| Joan | Jullie staan er ondanks de regen net zo fleurig en… | 17 feb. '16 |
| Joan | Goed dat jullie wat reisgenoten naar de achterkant… | 17 feb. '16 |
| Mariska | gave foto's hoor, mooie uitzichten. En tja soms… | 16 feb. '16 |
| Cecile | Wat een prachtige uitzichten en dus goed moment voor… | 16 feb. '16 |
| Anita | Dus: op het juiste moment toegeslagen! En morgen weer!… | 16 feb. '16 |
| Diana | Wat een mooie foto van jullie samen! | 16 feb. '16 |
| Corine Troost | Mooie hikes maken jullie zeg! Die lekkere lunch die… | 15 feb. '16 |
| Wilma Moelchand | Hoop dat het morgenochtend mee valt met de spierpijn.… | 15 feb. '16 |
| Anita | Hebben jullie een stappenteller bij je? Wat een zwaar… | 15 feb. '16 |
| Anja | pittig programma zeg, geweldig! | 15 feb. '16 |
| Anja | prachtige foto's en wat leuk die zeehonden en… | 15 feb. '16 |
| Monique | wow dames, elke dag lijkt de andere weer te overtreffen.… | 14 feb. '16 |
| Anita | Gelukkig, geen aardbeving. Was in Christchurch | 14 feb. '16 |
| Cees Benschop | Jullie komen werkelijk op wonderschone plekjes ...… | 14 feb. '16 |
| Corine Troost | Toffe foto's en verhaal weer! En wat een prachtige… | 14 feb. '16 |
| Jacqueline | Wat een prachtige reis maken jullie. En prachtige… | 14 feb. '16 |
| Wilma | Mooie foto's uit het zonnige NZ. Hier alleen… | 14 feb. '16 |
| Sara | Wat een prachtige foto's!! | 14 feb. '16 |
| Cecile | Blijft er super uit zien!!! | 14 feb. '16 |
| Joan | Zon!.... Die hebben we hier al de hele dag niet gezien,… | 14 feb. '16 |
| Anita | En nu nog een aardbeving? | 14 feb. '16 |
| Ina | De onverwachte dingen zijn vaak heel leuk. Vol afwachting… | 14 feb. '16 |
| Sara | Klinkt goed, gaaf zeg! Veel plezier nog!! | 13 feb. '16 |
| Anita | Well,daar kunnen wij een voorbeeld aan nemen! Eigen… | 13 feb. '16 |

- Mariska: Prachtige reis met mooi indrukken.…
- Mariska: Zoveel verschillen te vinden…
- Mariska: Super mooie foto's.…
- Mariska: Geweldig die sumo foto's.…
- Carla: Bedankt voor het meebeleven.
Alle reacties »